Legrand End User

Produse

Videointerfonul conectat CLASSE 300X13E WI-FI

Suport tehnic


Daca intampini dificultati tehnice, poti consulta:
lista de intrebari frecvente
sectiunea utilizare si instalare
• sectiunea Troubleshooting de mai jos

Daca nu gasesti raspunsul potrivit, te rugam sa ne contactezi la 021 232 07 77 sau adresa de email suport.tehnic@legrand.ro


1. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. Eroare de comunicare - Va rugam verificati conexiunea telefonului dvs., apasati OK si incercati din nou
Verificati daca telefonul dvs. smartphone are acces la internet
2. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. Eroare de comunicare - incercati mai târziu
Portalul nu este disponibil, incercati din nou mai târziu
3. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. Operatiunea a esuat - Utilizator deja existent
Ati folosit o adresa de e-mail deja inregistrata, incercati sa resetati parola dvs.
4. Inregistrarea Utilizatorului efectuata corect, dar nu primesc e-mailul cu parola temporara
4.1. Asteptati cel putin 15 minute (in functie de diferite servere de e-mail)
4.2. Poate ati introdus o adresa de e-mail gresita, incercati sa va inregistrati din nou
5. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. Eroare de comunicare - Va rugam verificati conexiunea telefonului dvs., apasati OK si incercati din nou
Verificati daca telefonul dvs. smartphone are acces la internet
6. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. Eroare de comunicare - incercati mai târziu
Portalul nu este disponibil, incercati din nou mai târziu.
7. Inregistrarea Utilizatorului a esuat. E-mail sau parola gresite
Verificati daca folositi adresa de e-mail sau parola corecte, puteti incerca sa resetati parola (clic pe parola uitata)
8. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere. Eroare de comunicare - Va rugam verificati conexiunea telefonului dvs., apasati OK si incercati din nou
8.1. Verificati puterea semnalului Wi-Fi pe gateway si aplicatie
8.2. Verificati daca telefonul dvs. smartphone si Classe300 X13E sunt conectate la aceeasi retea Wi-Fi
8.3. Verificati daca telefonul dvs. smartphone are acces la internet
9. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere. Eroare de comunicare - incercati mai tarziu
Portalul nu este disponibil, incercati din nou mai tarziu
10. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere. Introducerea manuala a adresei IP
10.1. Verificati daca telefonul dvs. smartphone si Classe300 X13E sunt conectate la aceeasi retea Wi-Fi
10.2. Mergeti la unitatea Classe300 X13E, accesati sectiunea „Setari/Generalitati/Wi-Fi”, pagina de „Informatii” a retelei conectate si vedeti „Adresa IP”
10.3. Introduceti aceasta „Adresa IP” in aplicatie
11. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere: Doua sisteme Classe300 X13E pe aceeasi retea
11.1. Verificati daca exista o singura unitate C300X pe aceeasi retea cu telefonul dvs. smartphone
11.2. Verificati configuratia retelei Wi-Fi
12. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere: Eroare generica
Incercati din nou mai tarziu dupa repornirea intregului sistem (C300X, aplicatie, router Wi-Fi si access point)
13. Punerea in functiune: Nu pot finaliza etapa de asociere: Classe300 X13E este deja asociat cu un smartphone
13.1. Solicitati unui utilizator deja asociat sa va invite sau puteti reseta unitatea dvs. video interna (in sectiunea „Setari/Configuratie/Resetare dispozitiv)
13.2. Puteti vizualiza utilizatorul asociat accesand sectiunea „Setari/Generalitati/Conturi Asociate” a unitatii Classe300X
14. Nu pot controla instalatia din aplicatie dupa prima punere in functiune
Daca tocmai ati asociat un nou utilizator (la prima punere in functiune sau invitat) sau un nou dispozitiv, trebuie sa asteptati cel putin 30 de secunde pentru a putea accesa instalatia, verificati daca noul dispozitiv este prezent in lista contului asociat unitatii Classe300X, accesati sectiunea „Setari/Generalitati/Conturi Asociate”)
15. Pe „bara de notificari” a telefonului meu este afisat „deconectat” sau nu este afisat nimic
15.1. Verificati daca C300X este pornit si conectat la reteaua dvs. Wi-Fi de acasa
15.2. Verificati daca ADSL-ul dvs. de acasa functioneaza
15.3. Verificati conectivitatea la internet a telefonului dvs.
15.4. Verificati daca pe telefonul dvs. este activ un SW pentru reducerea consumului de baterie care poate bloca notificarile push de la aplicatia Door Entry (de ex. Samsung Smart manager)
16. Sun de la Unitatea Exterioara dar apelul nu este receptionat de telefonul meu smartphone
16.1. Verificati daca C300X este pornit si conectat la reteaua dvs. Wi-Fi de acasa
16.2. Verificati daca aplicatia este pornita si daca utilizatorul este conectat (in bara de notificari a dispozitivului trebuie sa fie afisat „conectat”)
16.3. Verificati in unitatea C300X dac functia „Redirectionare apel” este activata (in C300X, accesati pagina de pornire si verificati pictograma smartphone in bara din dreapta sus)
16.4. Verificati daca C300X este configurat ca Master (vezi capitolul 1 - Conditii obligatorii)
16.5 . Verificati daca notificarile push sunt activate in setarile telefonului dvs. smartphone
17. Led-ul retelei Wi-Fi al unitatii C300X indica un semnal rosu intermitent
17.1. Verificati daca router-ul dvs. este pornit
17.2. In C300X, accesati „Setari/Generalitati/Wi-Fi” si incercati sa selectati reteaua dvs.
17.3. Daca reteaua dvs. nu este listata, incercati sa dezactivati reteaua Wi-Fi, asteptati 3 secunde apoi activati-o din nou
18. Nu pot accesa Unitatea Externa sau functia Apel Acasa din aplicatie
18.1. Verificati daca C300X este pornit si conectat la reteaua dvs. Wi-Fi de acasa
18.2. Puteti auzi semnalul acustic de retea ocupata sau vedeti mesajul „ocupat”? Daca da, canalul SCS este ocupat, incercati din nou mai tarziu
19. Nu pot deschide usa din aplicatie
19.1. Verificati daca C300X este pornit si conectat la reteaua dvs. Wi-Fi de acasa
19.2. Verificati daca aplicatia este pornita si daca utilizatorul este conectat (in bara de notificari a dispozitivului trebuie sa fie afisat „conectat”)
19.3. Verificati daca bara de glisare devine verde
20. Nu pot accesa pagina de pornire a C300X
20.1. Verificati daca indicatorul LED al retelei Wi-Fi de pe unitatea C300X este verde, aceasta inseamna ca exista o sesiune de la distanta in desfasurare cu un alt dispozitiv. Asteptati terminarea sesiunii.
20.2. Verificati daca sistemul SCS este functional
21. Nu este niciun microfon activ in modul Auto-comutare al aplicatiei
Pentru activarea microfonului trebuie sa asezati telefonul in pozitie orizontala
22. Nu pot deschide yala Unitatii Externe pe care am setat-o pe Auto-comutare
Pentru a deschide yala asociata Unitatii Externe telefonul trebuie asezat in pozitie orizontala
23. Calitate audio/video slaba in timpul apelului de la Unitatea Exterioara sau prin auto-comutare
23.1. Verificati indicatorul de calitate a apelului audio/video din aplicatie (trebuie sa fie alb)
23.2. O analiza de ansamblu a performantei retelei poate fi efectuata cu ajutorul unui SW dedicat - cum ar fi un raport de Test de Viteza Ookla. De la smartphone catre exterior: cel putin 300 kbs la download, 100 kbs la upload De la PC sau smartphone in aceeasi retea: cel putin 300 kbs la upload, 100 kbs la download
23.3. Pentru Audio: verificati daca C300X sau telefonul smartphone sunt folosite in conditii de mediu nefavorabile (zgomot, ecou…)
24. Calitate audio slaba a functiei „Call Home”
24.1. O analiza de ansamblu a performantei retelei poate fi efectuata cu ajutorul unui SW dedicat - cum ar fi un raport de Test de Viteza Ookla. Cel putin 100 kbs la download, 100 kbs la upload.
24.2. Verificati daca C300X sau telefonul smartphone sunt folosite in conditii de mediu nefavorabile (zgomot, ecou...)
25. Aplicatia nu deschide dupa un apel efectuat de o unitate externa (Yala OK sau alte functii ale aplicatiei)
25.1. Dezactivati „optimizarile aplicatiei” pentru toate aplicatiile
25.2. Dezactivati modul de „economie de baterie” pentru toate aplicatiile