Legrand End User

Produse

Smarther: Termostatul conectat cu Wi-Fi integrat

Suport tehnic


Daca intampini dificultati tehnice, poti consulta:
sectiunea utilizare si instalare
• sectiunea Troubleshooting de mai jos

Daca nu gasesti raspunsul potrivit, te rugam sa ne contactezi la 021 232 07 77 sau adresa de email suport.tehnic@legrand.ro


1. Problema de conexiune intre aplicatie si termostat
• Verificati conexiunea WIFI ( sau 3G / 4G a smartphone-ului) si daca puteti deschide o pagina web de pe smartphone
• Verificati reteaua WIFI ( la care este conectat termostatul) si daca puteti deschide o pagina web de pe smartphone
• Verificati, activand interfata grafica, daca ledul WIFI de pe termostat este aprins
• Apasati butonul IP si verificati linia violet: lungimea liniei inseamna nivelul semnalului WiFi receptionat
• Verificati daca dispozitivul are un IP valid (apasati butonul IP de pe termostat)
2. Functie oprire locala (termostat)
Nu exista o functie de oprire cu ajutorul unui buton local. Pentru a opri sistemul de incalzire, reduceti valoarea de referinta cu ajutorul butoanelor locale.
3. In aplicatie nu exista procentul % pentru umiditate
Problema este cauzata de rezolutia afisajului. Puteti modifica dimensiunea caracterelor (in Android sau IOS )
4. Durata functiei BOOST nu este de 30, 60 sau 90 minute (de exemplu, aplicatia indica 28, 32 … )
Ora de pe smartphone trebuie sa fie corecta daca doriti sa vizualizati o valoare corecta a duratei AMPLIFICĂRII. (Aceeasi conditie trebuie sa apara si pentru comanda de oprire si cea manuala.)
5. Durata functiei Boost este mai lunga sau se afiseaza mesajul „Parametri nevalizi”.
Verificati daca parametrul GMT de pe smartphone este corect.
6. Mesajul „Interfata ocupata” afisat cand este initiata o comanda.
Daca interfata grafica a termostatului este activa, aplicatia nu executa comenzi. Asteptati ca interfata termostatului sa se stinga dupa expirarea timpului prevazut.
7. Actualizarea de firmware nu a fost primita
Resetati dispozitivul oprind alimentarea de la retea timp de 20 de secunde. Asteptati 5 minute, verificati conexiunea locala la dispozitiv (conexiune WiFi) si asteptati fereastra pentru actualizarea firmware. In conditii normale, fiecare dispozitiv verifica prezenta unui firmware nou o data pe saptamana.
8. Ştergere termostat din cont
Momentan, nu este posibila stergerea unui termostat direct din aplicatie. Este necesara stergerea doar cu o apasare lunga (10 s) a butonului din dreapta jos, cu conexiunea la internet activa. Conectati-va la aplicatie: nu vedeti termostatul.
9. Punerea in functiune si reteaua WIFI nu sunt prezente in lista
Incercati sa mutati access point-ul in apropiere de Smarther. Daca, in acest caz, reteaua este gasita, problema este reprezentata de faptul ca, la instalarea initiala, nivelul semnalului WiFi receptionat de Smarther nu este suficient.
10.Punerea in functiune: termostatul nu are o adresa IP ( --- . ---.---.--- )
1) Probabil parola retelei wifi nu este corecta:
- Resetarea termostatului (buton timp de 10 secunde)
- Reincepeti punerea in functiune (verificati parola retelei WIFI )
2) Parola retelei WIFI este WEP.
11. Glisarea paginilor nu este posibila daca este activa functia de BOOST
Nu este posibila glisarea paginilor dispozitivului cand functia BOOST este activa.
12. Criptografie WEP
WEP nu este compatibil. Sunt compatibile doar WPA sau WPA2
13. Conexiune la distanta dupa o reinitializare a termostatului
Este posibil sa nu poate fi realizata conexiunea la distanta timp de aproximativ 3 minute (de asemenea, dupa punerea in functiune).
14. Informatii meteo incorecte
Informatiile sunt achizitionate de un site meteo. Verificati daca sistemul este localizat corect
15. Comutati de la incalzire la racire. Modificati nivelul luminii de fundal. Activati semnalele sonore pentru butoane. Activati vibratiile. Modificati °C in °F. Modificati calibrarea pentru masurarea temperaturii
Posibil doar cu ajutorul meniului local.
16. Eroare 0001: problema de comunicare intre aplicatie si termostat la trimiterea configuratiei (doar la conexiunea locala)
In timpul punerii in functiune: Resetati termostatul si incercati din nou.
In alte cazuri, incercati din nou.
17. Eroare 0002: Aplicatia nu primeste lista cu retele WiFi disponibile
Resetati termostatul si incercati din nou
18. Eroare 0003: Termostatul nu trimite o confirmare catre aplicatie in timpul punerii in functiune
Resetati termostatul si incercati din nou
19. Eroare 0004: Termostatul nu trimite un mesaj catre aplicatie in timpul punerii in functiune
Resetati termostatul si incercati din nou
20. Eroare 0005: Imposibil de stabilit o conexiune cu termostatul
Resetati termostatul si incercati din nou
Verificati acoperirea WiFi
21. Eroare 0006: Aplicatia a primit un cod (ID) de sistem nevalid
Resetati termostatul si incercati din nou
Daca problema persista, ar putea fi o problema temporara a serviciului cloud
22. Eroare 0007: Aplicatia a primit un cod de gateway nevalid
Resetati termostatul si incercati din nou
Daca problema persista, ar putea fi o problema temporara a serviciului cloud
23. Eroare 0008: Eroare generare token
Resetati termostatul si incercati din nou
Daca problema persista, ar putea fi o problema temporara a serviciului cloud
24. Eroare 0009: profilul, configuratia si activarea nu sunt trimise (doar in conexiunea locala)
Ar putea aparea la trimiterea primului program:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta
25. Eroare 0010: configuratia si activarea nu sunt trimise (doar in conexiunea locala)
Ar putea aparea la trimiterea celui de-al doilea sau a urmatoarelor programe:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta
26. Eroare 0011: activarea nu este trimisa (doar in conexiunea locala)
Ar putea aparea in timpul activarii unui program:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta
27. Eroare 0012: eroare generala de expirare sesiune (atat in conexiunile locale, cat si in cele la distanta)
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
28. Eroare 0013: configuratia si activarea nu sunt trimise din cauza unei probleme de expirare a sesiunii (doar in conexiunea locala)
Ar putea aparea la trimiterea primului program:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta
29. Eroare 0014: activarea nu este trimisa din cauza unei probleme de expirare a sesiunii (doar in conexiunea locala)
Ar putea apărea la trimiterea celui de-al doilea sau a următoarelor programe:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta
30. Eroare 0015: Aplicatia nu poate stabili o conexiune cu termostatul din cauza unei probleme de expirare a sesiunii
In timpul punerii in functiune: Resetati termostatul si incercati din nou. In alte cazuri:
- Incercati din nou
- Verificati semnalul WiFi
- Incercati cu conexiune la distanta