Valori

"Etica de conduita, Constientizarea nevoilor clientului, Imbunatatirea resurselor, Inovatie" reprezinta valorile de baza ale filozofiei de management a companiei noastre.Elaborarea acestor valori a fost un proces de durata in cadrul grupului nostru si reprezinta nucleul culturii noastre organizationale.Am diseminat aceste valori in cadrul companiei prin intermediul principiilor de conducere, in timp ce in exterior le-am raspandit bazandu-ne pe relatiile cu partenerii nostri.

Etica de conduita

Aceasta inseamna promovarea relatiilor pe termen lung, bazate pe respect si incredere, intre barbati si femei apartinand grupului nostru, incurajand astfel colaborari reale si deschise in cadrul companiei, precum si schimburile externe bazate pe incredere si seriozitate.

Constientizarea nevoilor clientului

Se materializeaza prin accentul pe calitatea angajamentelor asumate si a serviciilor oferite clientilor nostri, in scopul de a promova imaginea companiei Legrand ca partener de prim rang ce contribuie cu solutii inovatoare.

Imbunatatirea resurselor

Aceasta semnifica optimizarea resurselor companiei in vederea cuceririi de noi piete cu amanuntul si incercarea permanenta de a creste profitabilitatea printr-o mai buna utilizare a capitalului uman, ambele in sprijinul unei dezvoltari durabile.

Inovatie

Aceasta inseamna dezvoltarea continua de solutii inovatoare in toate domeniile de activitate.

Aceste patru valori ale grupului nostru formeaza identitatea companiei noastre si sunt esentiale pentru o dezvoltare profitabila si durabila.