Produse


Întrebari frecvente (FAQ)
1. Cu ce tipuri de rețele Wi-Fi pot configura priza / modulul gateway?
Priza / modulul gateway poate fi configurat(ă) doar cu o rețea Wi-Fi personală. Nu poate accesa internetul printr-o rețea Wi-Fi publică (hot-spot), printr-o rețea Wi-Fi fără parolă de securitate (deschisă) sau printr-o rețea Wi-Fi de companie, care filtrează porturile. Este compatibilă cu standardele Wi-Fi 802.11 b/g/n E77 dacă setările de securitate ale rețelei sunt WEP, WPA sau WPA2 Personal. Priza / modulul gateway-ului este compatibil(ă) doar cu rețele Wi-Fi de 2,4 GHz și nu poate fi conectat(ă) la o rețea Wi-Fi de 5 GHz.
2. Câte produse „...with Netatmo” pot să controlez în cadrul aceleiași instalații?
Puteți să controlați până la 100 de produse conectate prin cablu și întrerupătoare wireless „...with Netatmo” în cadrul unei instalații. Dacă instalația dumneavoastră include și storuri rulante conectate Somfy iO și RTS (cu Tahoma/Connexoon), storuri rulante radio Bubendorff (prin modul de conexiune iDiamant with Netatmo) sau termostat Smarther with Netatmo, aceste produse nu sunt incluse în limita de instalare.
3. Cum activez și dezactivez LED-urile de pe prizele și întrerupătoarele „...with Netatmo”?
4. Cum adaug un produs în instalația existentă?
Pentru a adăuga un produs conectat „...with Netatmo” la o instalație existentă, accesați setările aplicației Home + Control și lansați ghidul de instalare „Adăugați un produs”.
5. Cum pot să autorizez Apple „Home” să acceseze datele Home + Control?
Pe iPhone, iPad sau iPod Touch, accesați Setări > derulați în jos și selectați Home + Control > Permiteți accesul la date.
6. Cum configurez Asistentul Google să controleze produsele conectate în locuința mea?
Dacă aveți un difuzor Google Home, puteți să configurați cu ajutorul aplicației „Google Home” pe iPhone și Android. Pentru mai multe informații, puteți să consultați următoarea pagină pe site-ul Google Suport.

Dacă nu aveți difuzor, tot ce trebuie să faceți este să descărcați aplicația „Google Assistant” pe smartphone, disponibilă în App Store pentru iOS și Google Play pentru Android. Mai întâi, trebuie să vă asigurați că instalația „...with Netatmo” este conectată corespunzător la internet. Puteți să verificați dacă instalația conectată este accesibilă din aplicația Home + Control. Parcurgeți pașii următori:
1. Lansați aplicația „Google Assistant” și selectați butonul albastru din colțul din dreapta sus al paginii.
2. Accesați setările și selectați „Home Control” din lista de servicii.
3. Faceți clic pe „Adăugați dispozitive” și selectați serviciul „Home + Control”.
4. Introduceți adresa de e-mail și parola contului Legrand - Netatmo - Bticino, selectați „Conectați”. După sincronizare, este afișată lista cu întrerupătoare configurate în Home + Control.
5. Dacă doriți, acum puteți să asociați fiecare produs conectat cu o cameră. Selectați pictograma pix pentru a modifica fiecare produs.
6. Selectați o cameră din listă sau personalizați una nouă.
7. Repetați operația până când toate produsele din instalația dumneavoastră sunt asociate cu o cameră.

Asistentul Google este configurat. Acum puteți să controlați luminile, storurile rulante și electrocasnicele folosind controlul vocal.
7. Cum pot să controlez produsele „...with Netatmo” folosind controlul vocal cu Asistentul Google?
Trebuie să utilizați cuvintele corecte pentru a controla produsele „...with Netatmo” conectate folosind controlul vocal cu Asistentul Google. Puteți găsi mai jos o listă neexhaustivă:

a. Pentru luminile conectate Pentru a aprinde / stinge o lumină => spuneți „Ok Google, turn on”.
Pentru a aprinde / stinge lumina dintr-o cameră => spuneți „Ok Google, turn on”.
Pentru a aprinde / stinge toate luminile => spuneți „Ok Google, turn on all of the lights”.
Pentru o lumină mai intensă => spuneți „Ok Google, brighten the light (*)".
Pentru a seta intensitatea unei lumini la un anumit procent => spuneți "Ok Google, set to 50%(*)".
….(*) => Doar când este activată funcția de dimare a întrerupătoarelor. Consultați răspunsul la întrebarea frecventă „Cum funcționează opțiunea de dimare a întrerupătorului meu?".

b. Pentru prizele conectate
Pentru a activa / dezactiva prizele => spuneți "Ok Google, turn on ".

c. Pentru scenariile personalizate
Pentru a activa scenariul=> spuneți „Ok Google, activate [denumirea scenariului]”.

Pentru a vă îmbunătăți experiența, vă recomandăm să accesați site-ul Google Suport.
8. Cum repornesc HomeKit?
a. Priza gateway-ului
1. Înlăturați priza gateway, precum și inelul din jurul tijei prizei
2. Cu ajutorul unei scobitori, găsiți butonul din partea de jos a unui orificiu de lângă marcajul „Star wheel” (Roată dințată)
3. Țineți apăsat butonul „Star wheel” (Roată dințată) cu ajutorul scobitorii (timp de aproximativ 7 secunde) până când lumina indicatoare de pe priza gateway-ului se aprinde roșu intermitent pentru scurt timp, apoi eliberați-l imediat.

b. Modulul gateway
1. Cu ajutorul unei scobitori, găsiți butonul de configurare de pe partea frontală a modulului gateway-ului, lângă marcajul „Star wheel” (Roată dințată)
2. Țineți apăsat butonul „Star wheel” (Roată dințată) cu ajutorul scobitorii (timp de aproximativ 7 secunde) până când lumina indicatoare de pe modulul gateway-ului se aprinde roșu intermitent pentru scurt timp, apoi eliberați-l imediat.

Astfel resetați codul HomeKit, precum și conexiunea la Wi-Fi. Accesați aplicația Home + Control, reconfigurați setările Wi-Fi care au fost resetate și reporniți instalația.
9. Cum pot să activez opțiunea de dimare a întrerupătorului conectat?
Puteți să activați opțiunea de dimare a întrerupătorului în setările aplicației Home + Control, selectând „Gestionați locuința” și alegând apoi întrerupătorul în cauză. După ce este activată opțiunea de dimare în aplicație, poate fi utilizată imediat.
10. Cum sunt actualizate produsele conectate pentru a avea acces la cele mai noi funcții?
Produsele sunt actualizate automat cât timp instalația este conectată la internet. Pentru a asigura funcționarea corespunzătoare, asigurați-vă că instalația (priza / modulul gateway-ului și toate accesoriile) este conectată la internet timp de cel puțin 24 de ore.
11. Cum pot să invit un utilizator să partajeze controlul asupra locuinței mele HomeKit?
Puteți partaja accesul la instalația dumneavoastră cu alți utilizatori prin aplicația Home de la Apple. În acest scop, utilizatorii trebuie să aibă cont iCloud. Parcurgeți pașii următori:
1. În aplicația Home de la Apple, accesați meniul „Home settings” (Setări locuință)
2. Selectați locuința dorită
3. Invitați un utilizator nou
12. Cum personalizez scenariile asociate cu un întrerupător wireless?
Pentru a vă personaliza scenariile:
1. Accesați setările aplicației Home + Control
2. Selectați „Scenarii”
3. Pentru fiecare scenariu, puteți să alegeți functionarea dorita pentru toate produsele dumneavoastră

Rețineți că puteți să editați denumirile scenariilor suplimentare.
13. Cum instalez produse „...with Netatmo”?
Produsele cu montaj îngropat din gamele „...with Netatmo” pot fi instalate cu ușurință pentru a înlocui prizele și întrerupătoarele standard, în dozele îngropate cu adâncime standard (40 mm). Modulele pentru tabloul electric pot fi instalate cu ușurință în orice tablou electric DIN standard ca o configurație nouă sau pentru a înlocui modulele standard existente. Întrerupătoarele wireless pot fi fixate pe perete cu ajutorul autocolantelor detașabile. Pentru a continua instalarea, respectați instrucțiunile de cablare ale produsului (pot fi descărcate de pe site-ul local Legrand).
14. Cum pot elimina accesul la instalația „...with Netatmo” în Asistentul Google?
Pentru a înlătura instalația conectată „...with Netatmo” din Asistentul Google, trebuie să eliminați serviciul „Home + Control”. Parcurgeți pașii următori:
1. Lansați aplicația „Google Assistant” și selectați butonul albastru din colțul din dreapta sus al paginii.
2. Accesați setările și selectați „Home Control” din lista de servicii.
3. Selectați „Gestionați contul” din meniul din colțul din dreapta sus al paginii.
4. Selectați serviciile „Home + Control” asociate și apoi „deconectați contul”.
5. Confirmați selectând „Deconectați” încă o dată. Instalația „… with Netatmo” conectată nu mai poate fi accesată de Asistentul Google.
15. Dacă există o cădere de tensiune sau nu există conexiune la internet, instalația „...with Netatmo” va mai funcționa?
În cazul unei căderi de tensiune, prizele, întrerupătoarele și modulele „...with Netatmo” conectate pentru tabloul electric nu mai funcționează, asemeni prizelor și întrerupătoarelor convenționale. Cu toate acestea, produsele sunt concepute să funcționeze imediat ce electricitatea este restabilită și să revină la starea anterioară căderii de tensiune. Rețineți că poate dura câteva minute pentru ca priza / modulul gateway-ului să se reconecteze la internet și să fie accesibile din nou în aplicație.

Dacă nu sunteți conectat la internet, produsele conectate vor funcționa în continuare local, la fel ca și produsele alimentate cu baterie. Însă, nu veți putea controla instalația prin aplicația Home + Control și nu veți putea modifica setările. Aplicația Home de la Apple rămâne funcțională cât timp este menținută conexiunea locală la router. Veți găsi automat toate funcțiile imediat ce este restabilită conexiunea la internet. Rețineți că poate dura câteva minute pentru ca priza / modulul gateway-ului să se reconecteze.
16. Pot să conectez routerul de internet la o priză conectată?
Da, este posibil să conectați un router de internet la o priză conectată. Însă, pentru a evita dezactivarea ulterioară a acestei prize, ceea ce ar duce la pierderea conexiunii la internet, vă recomandăm să configurați priza conectată cu care este asociat routerul ca priză „Router” în aplicația Home + Control.
17. Pot să controlez mai multe instalații „...with Netatmo” în Asistentul Google?
În cazul în care aveți mai multe instalații „...with Netatmo” conectate asociate cu același cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino, toate întrerupătoarele și prizele conectate ale instalațiilor pot fi accesate din Asistentul Google fără diferențiere între instalații. Dacă vreți să controlați individual o instalație „… with Netatmo” conectată cu Asistentul Google, trebuie să asociați Asistentul Google cu un cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino care este asociat doar cu instalația în cauză.

Din aplicația Home + Control, trebuie:
Fie să creați un cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino care va fi asociat cu această instalație. Accesați setările în aplicația Home + Control și invitați-vă să partajați această instalație conectată de pe un alt cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino cu o adresă care nu este utilizată curent. Consultați răspunsul la întrebarea frecventă „Cum pot să partajez accesul la instalație cu alți utilizatori?”.
Fie să eliminați accesul la alte instalații asociate cu acest cont și să mențineți doar instalația pe care vreți să o controlați cu Asistentul Google. Selectați din aplicație locuința pe care vreți să o eliminați și, în setări, selectați „Gestionați invitații”, apoi eliminați contul atingând semnul X din dreptul adresei de e-mail corespunzătoare.
18. Pot să descarc datele de monitorizare a consumului pentru a le analiza?
Este posibil să descărcați datele de monitorizare a consumului pentru o analiză detaliată utilizând setările aplicației web Home + Control.
19. Pot să folosesc scenariile personalizare în aplicația Home + Control cu Asistentul Google?
Da, scenariile personalizate pot fi accesate imediat din Asistentul Google. Nu trebuie să le creați din nou. De exemplu, trebuie doar să spuneți „OK Google, activate the Sleep scenario” și toate luminile din locuință se vor stinge.
20. Soluția „… with Netatmo” este compatibilă cu toate storurile rulante din comerț?
Soluția „...with Netatmo” este compatibilă cu storurile rulante cu dispozitiv de oprire mecanic sau electromecanic, controlate cu un întrerupător standard prin cablu. Este important să puteți să vă conectați la cablul neutru. Din aplicația Home+ Control, puteți să controlați și storurile rulante conectate Somfy iO & RTS (cu modul Tahoma/Connexoon) sau storurile rulante radio Bubendorff (prin gateway iDiamant with Netatmo).
21. Gamele de produse inteligente „…with Netatmo” variate pot funcționa împreună in aplicația Home + Control?
Produsele din gamele conectate „… with Netatmo” (întrerupătoare și prize, întrerupătoare wireless, module pentru tabloul electric etc.) sunt compatibile unele cu celelalte și toate pot fi controlate prin aplicația Home + Control. Vă reamintim că pentru o locuință sunt necesare o singură priză gateway sau un singur modul gateway.
22. Întrerupătorul conectat fără neutru nu funcționează corect. Ce trebuie să fac?
Întrerupătorul conectat fără neutru este compatibil cu becurile de tip LED. Verificați dacă sarcina poate fi „dimată” (adică poate fi variata intensitatea) înainte de conectarea la întrerupător. Nu utilizați becuri cu LED a căror intensitate nu poate fi dimată deoarece riscați să avariați întrerupătorul (chiar și fără a utiliza opțiunea de dimare).
Întrerupătorul este prevăzut cu o rezistență. Este obligatorie instalarea acesteia. Instalați-o chiar dacă întrerupătorul funcționează normal la prima utilizare a becului. Rezistența trebuie cablată în paralel cu sarcina, cât mai aproape de aceasta. Este conectată cu conductorul neutru. O singură rezistență este suficientă dacă sunt conectate mai multe sarcini în serie, pe același întrerupător.
Pentru mai multe informații, citiți instrucțiunile produsului pe legrand.ro.
23. Produsele „...with Netatmo” și aplicația Home + Control sunt compatibile cu o instalație MyHOME sau MyHomePlay existentă?
Nu, produsele „...with Netatmo” și aplicația Home + Control nu sunt compatibile cu sistemele MyHome și MyHomePlay. Pentru sfaturi cu privire la o extensie sau înlocuire, contactați Departamentul de asistență pentru consumatori sau Departamentul de relații clienți de pe site-ul Legrand local.
24. Este posibilă conectarea unei prize multiple cu mai multe dispozitive electrice la priza conectată?
Puteți să conectați o priză multiplă cu mai multe dispozitive electrice la aceeași priză conectată. Însă, asigurați-vă că puterea totală nu depășește puterea maximă autorizată de 3680 W. Priza conectată are protecție care, peste 16 A, se va decupla automat, asigurând astfel siguranță maximă. N.B. Toate dispozitivele alimentate de o priză multiplă vor fi controlate simultan.
25. Am conectat întrerupătorul wireless la produsul greșit. Cum anulez o legătură?
Pentru a anula legăturile cu întrerupătoarele wireless: Apăsați centrul întrerupătorului wireless până când lumina indicatoare devine portocalie, apoi eliberați. Apoi, confirmați anularea legăturii apăsând din nou scurt centrul întrerupătorului wireless. Lumina indicatoare va deveni albastră și apoi se va stinge. Legăturile au fost anulate. Acum puteți conecta acest întrerupător wireless cu produse noi.
26. Am mutat un produs „...with Netatmo” cablat dintr-o cameră în alta. Cum îi modific locația în aplicație?
În aplicația Home + Control, accesați setări și selectați „Gestionați locuința”, alegeți produsul pe care doriți să-l mutați într-o altă cameră, faceți clic pe „Mutați produsul în altă cameră” și respectați instrucțiunile din aplicație.
27. Am modificat codul routerului de internet sau am schimbat routerul. Cum reconfigurez Wi-Fi-ul cu instalația „...with Netatmo”?
Pentru a reconfigura rețeaua Wi-Fi a instalației, accesați setări în aplicația Home + Control, selectați „Gestionați locuința”, „priză / modul gateway", „Configurați rețeaua Wi-Fi". Apoi respectați instrucțiunile pas cu pas din aplicație.
28. Am pornit configurația cu întrerupătorul wireless principal Home / Away (Acasă / Plecat) sau cu butonul de configurare de pe modulul gateway-ului, dar lumina indicatoare de pe unul dintre produsele conectate prin cablu a rămas roșie sau se modifică în verde, apoi din nou în roșu. Ce trebuie să fac?
Produsele apar cu roșu când nu sunt configurate încă pentru instalația dumneavoastră. Parcurgeți din nou pașii următori: - întrerupeți alimentarea de la disjunctorul principal și așteptați cel puțin 10 secunde. Porniți alimentarea de la disjunctorul principal. Apăsați centrul întrerupătorului principal până când lumina indicatoare devine verde pentru scurt timp, apoi se stinge. - așteptați până când produsul în cauză își schimbă permanent culoarea în verde.
29. Câte locuințe diferite pot să controlez cu contul din aplicația Home + Control?
Aplicația Home + Control vă permite să controlați cât de multe locuințe doriți dintr-un singur cont. Pentru a controla o instalație conectată existentă, trebuie doar să rugați un utilizator existent să vă invite. După ce sunteți invitat într-o locuință, aveți aceleași drepturi de acces ca și persoana care v-a invitat.
Pentru a configura o instalație nouă, accesați setările aplicației Home + Control și selectați „Instalați o locuință nouă”.
30. Cum pot să elimin un produs care nu mai face parte din instalația mea în aplicația Home + Control și este detectat ca „inaccesibil”?
Puteți să dezinstalați acest produs din aplicație pentru a nu-l mai vedea. Accesați setările, selectați „Gestionați locuința” și alegeți produsul pe care vreți să-l eliminați. Faceți clic pe „(Dezinstalați produsul”.
31. Nu pot să conectez priza / modulul gateway-ului la internet. Ce trebuie să fac?
Dacă nu puteți să conectați priza / modulul gateway-ului la internet: Opriți priza / modulul gateway-ului de la întrerupătorul principal, apoi porniți din nou și reporniți routerul de internet / Wi-Fi. Dacă problema nu dispare și dacă ați configurat deja manual routerul, este posibil ca blocajul să fie cauzat de configurația routerului. În acest caz, consultați manualul routerului și respectați instrucțiunile:
1: În browserul web, pe computer, introduceți adresa locală a routerului, cu forma următoare: http://192.168.x.x (de ex., http://192.168.1.1). Această instrucțiune apare în manualul routerului.
2. Uneori, vi se va solicita un nume de utilizator și o parolă. La majoritatea routerelor, acestea sunt „admin” și „admin”. În caz contrar, consultați manualul.
3. Apoi, puteți accesa interfața de configurare a routerului.
4. Dacă utilizați controlul parental, verificați dacă ați autorizat cu siguranță priza / modulul gateway-ului. Pentru aceasta, verificați dacă adresa MAC (consultați: Unde pot găsi adresa MAC a prizei gateway-ului?) este în lista cu dispozitive autorizate.
5. Dacă utilizați o funcție de veghe pentru router, dezactivați-o.

Dacă încă nu vă puteți reconecta, procedați astfel:
1. Mai întâi, încercați să alocați o adresă IP fixă prizei gateway-ului indicând adresa MAC (Cum găsesc adresa MAC sau numărul de serie al produsului meu?). Dacă aveți un smartphone Android, puteți să alocați un IP fix și smartphone-ului. Dacă este necesar, există tutoriale care să vă ajute să configurați: în browser, tastați marca și modelul routerului (de exemplu, Orange livebox). Apoi scrieți „IP static pentru adresa MAC” în browser.
2. Puteți și să deschideți portul specific al prizei gateway-ului (Portul nr. 25050) în TCP pentru a putea comunica cu serverele.
3. Apoi, puteți verifica banda de frecvență Wi-Fi utilizată de router. Priza / modulul gateway-ului nu funcționează cu frecvența 5 GHz. Asigurați-vă că este activat modul 2,4 GHz.
4. Dacă ați modificat manual canalul Wi-Fi, s-ar putea să nu mai realizeze o conexiune optimă. Verificați dacă este activat modul „automatic selection of Wi-Fi channel” (selectare automată a canalului Wi-Fi).
5. Dacă rețeaua este prevăzută cu unul sau mai multe repetoare Wi-Fi, asigurați-vă că fiecare dintre aceste puncte de acces Wi-Fi are o denumire diferită (sau SSID) și că priza gateway-ului se conectează la cel cu semnalul cel mai puternic.
32. Nu văd rețeaua Wi-Fi în lista cu rețele sugerate. Ce trebuie să fac?
Priza / modulul gateway-ului nu poate accesa internetul printr-o rețea Wi-Fi publică (hot-spot), printr-o rețea Wi-Fi de companie, printr-o rețea Wi-Fi fără parolă de securitate (deschisă) sau printr-o rețea Wi-Fi de 5 GHz. Așadar, aceste rețele nu sunt sugerate. Dacă rețeaua Wi-Fi personală nu apare în lista cu rețele Wi-Fi sugerate, verificați mai întâi dacă smartphone-ul se află pe raza rețelei Wi-Fi și mutați-vă mai aproape de routerul de internet dacă nu se aplică acest lucru. Dacă rețeaua Wi-fi încă nu apare în lista cu rețele disponibile, există probabilitatea să fie ascunsă: introduceți manual SSID-ul rețelei (denumirea). Dacă problema persistă, consultați „Nu pot să conectez priza / modulul gateway-ului la internet. Ce trebuie să fac?”.
Dacă modulul gateway-ului nu prinde semnalul Wi-Fi deoarece tabloul electric este prea departe, încercați să instalați un repetor Wi-Fi pentru a crește raza Wi-Fi a routerului. Puteți încerca și să aduceți routerul mai aproape de tabloul electric, dacă este posibil.
33. Nu pot lega un întrerupător wireless la un produs cablat. Ce trebuie să fac?
Verificați dacă lumina indicatoare de pe un produs cablat este verde constant, indicând că instalația este în modul de configurare. Dacă nu este cazul, activați modul de configurare apăsând butonul principal de pe modulul gateway-ului sau centrul întrerupătorului principal Home / Away (Acasă / Plecat) până când lumina indicatoare se aprinde verde pentru scurt timp, apoi se stinge.

Dacă întrerupătorul wireless nu luminează albastru intermitent în timpul procedurii de legare:
Asigurați-vă că ați înlăturat corect banda de protecție a bateriei pentru alimentarea întrerupătorului wireless. Apoi, apăsați pe întrerupător pentru a-l activa. În final, repetați procesul de asociere: țineți apăsat butonul întrerupătorului wireless pe care doriți să-l asociați, atingând rapid de trei ori cu întrerupătorul colțul produsului cablat pe care doriți să-l controlați.
Dacă doriți să legați un întrerupător wireless la un modul inteligent pentru tabloul electric, nu uitați să apăsați butonul principal al modulului timp de 3 secunde, până când luminează albastru intermitent, înainte de a atinge întrerupătorul wireless.
34. Aș dori să am o priză cu întrerupător conectat. Ce trebuie să cumpăr?
Pentru o priză cu întrerupător conectat, trebuie să cumpărați mai întâi:
• 1 pachet starter conectat
• 1 priză conectată
• 1 sau mai multe întrerupătoare wireless.
35. Vreau să conectez un circuit de iluminat controlat cu un releu de blocare. Ce trebuie să cumpăr?
Pentru a conecta un circuit de iluminat cu un releu de blocare, trebuie să cumpărați mai întâi:
• un pachet starter „...with Netatmo”
• un releu de blocare conectat „...with Netatmo” sau un micromodul conectat „...with Netatmo” dacă doriți să înlocuiți un releu de blocare instalat într-o doză îngropată
36. Cum pot oferi și retrage accesul altor persoane la instalația mea (locuința mea)?
Aplicația Home + Control vă permite să oferiți acces la instalație rudelor. Accesați setările, selectați „Gestionați invitații”, apoi alegeți „Invitați un utilizator”. Acesta va primi un e-mail de invitație. După descărcarea aplicației, acesta va avea acces la locuința dumneavoastră de pe smartphone. După ce este invitat, va avea exact aceleași drepturi de acces ca și persoana care l-a invitat (de exemplu, sa invite utilizatori noi sau sa elimine pe cei existenți).

Pentru a retrage accesul utilizatorilor, trebuie doar să faceți clic pe semnul X de lângă contul pentru care vreți să retrageți accesul. În plus, puteți să retrageți propriul acces la locuință. Când creatorul locuinței își retrage accesul, invitații își vor menține dreptul de acces. În același mod, dacă sunteți instalator și retrageți propriul acces la locuință după instalare și configurare, proprietarul locuinței va putea în continuare să acceseze configurația existentă parcurgând ghidul de instalare în aplicația Home + Control, după mutare.
37. Eram în modul de configurare, iar luminile indicatoare ale produselor cablate, care erau verzi în permanență, s-au stins. Ce trebuie să fac?
Luminile indicatoare ale produselor cablate rămân verzi cât timp sunteți în modul de configurare. Se sting după 15 minute, când modul de configurare este închis automat. Pentru a lansa din nou modul de configurare, apăsați centrul butonului întrerupătorului principal Home / Away (Acasă / Plecat) sau pe butonul de configurare de pe partea din față a modulului gateway-ului până când lumina indicatoare se aprinde verde pentru scurt timp, apoi eliberați. Luminile indicatoare ale produselor cablate sunt verzi constant. Puteți continua instalarea.
38. Priza / modulul gateway-ului instalației „...with Netatmo” s-a deconectat. Ce trebuie să fac?
Dacă aplicația Home + Control indică „Priză gateway deconectată” sau „Modul gateway deconectat”:
• Verificați mai întâi dacă instalația este în modul de configurare. Asigurați-vă că lumina indicatoare a produselor cablate din cadrul instalației nu este permanent verde. Daca acesta este cazul, apăsați scurt centrul butonului întrerupătorului principal Home / Away (Acasă / Plecat) sau pe butonul de configurare a modulului gateway-ului pentru a părăsi modul de configurare.
• Verificați conexiunile electrice ale prizei / modulului gateway-ului.
• Reporniți routerul de internet
• Dacă există puncte de acces Wi-Fi diferite (repetor, amplificator, extender) în rețeaua dumneavoastră, asigurați-vă că dați un nume diferit (SSID) fiecărui punct de acces. Apoi, asigurați-vă că priza / modulul gateway-ului este configurat(ă) să se conecteze la punctul de acces cu cel mai puternic semnal.
• Un semnal Wi-Fi slab: asigurați-vă că semnalul Wi-Fi care ajunge la priza / modulul gateway-ului este suficient de puternic. Pentru a verifica, testați calitatea de recepție a semnalului Wi-Fi cu ajutorul unui smartphone în locul unde este amplasată priza gateway-ului.

Câteva sfaturi:
1. Verificați distanța dintre routerul de internet și priza / modulul gateway-ului. Pereții și unele suprafețe pot absorbi semnalul wireless. Pentru a îmbunătăți conectivitatea, este recomandat să instalați un repetor Wi-Fi în camera în care doriți să instalați produsul NU recomandăm următoarele locații pentru priza / modulul gateway-ului:
- În spatele unui televizor
- Lângă un acvariu
- În sau pe un obiect metalic
- Într-un dulap închis
- În apropierea mai multor cabluri sau fire electrice
- În apropierea unui alt dispozitiv wireless

2. Dacă aveți unul dintre următoarele dispozitive acasă, opriți-le temporar și verificați dacă a fost restabilită conexiunea (poate dura până la 15 minute):
- Laptop, tabletă, smartphone…
- Imprimantă, difuzor sau orice dispozitiv wireless
- Cameră video IP
- Cuptor cu microunde (pornit)

Dacă situația s-a ameliorat, încercați să măriți distanța dintre produse și dispozitivul în cauză. S-ar putea să nu le puteți utiliza în același timp.
39. Priza gateway-ului este identică cu celelalte prize?
Da, priza gateway-ului este identică cu celelalte prize. Poate fi controlată prin aplicația Home + Control și cu ajutorul întrerupătoarelor wireless asociate. Puteți să controlați această priză cu ajutorul funcțiilor ON / OFF (Pornit / Oprit). În aplicație, puteți să o vizualizați în camera dorită.
40. Nu pot să văd produsele în camere în timpul configurării din aplicația Home + Control și al instalării ghidate a produselor. Ce trebuie să fac?
Verificați dacă modul de configurare mai este activat: luminile indicatoare de pe produsele cablate trebuie să fie stinse. În caz contrar, țineți apăsat scurt centrul întrerupătorului principal, apoi eliberați. Luminile indicatoare ale produselor cablate se vor stinge. Asigurați-vă că priza sau modulul gateway-ului este alimentat(ă) corect și că smartphone-ul are un semnal Wi-Fi corespunzător. Apoi, faceți clic pe „încercați din nou” în mesajul de eroare pop-up afișat. În cazul în care calitatea semnalului este slabă, poate dura până la 10 secunde pentru a vedea produsul.

Dacă încă întâmpinați dificultăți, veți putea amplasa manual produsele ulterior, din setările aplicației, selectând „Gestionați locuința”, „Produse neamplasate”.
41. De ce se aprinde roșu pentru scurt timp întrerupătorul wireless când apăs pe buton?
Înseamnă că trebuie să înlocuiți în curând bateria întrerupătorului wireless. O baterie pentru întrerupător wireless este o baterie CR2032 cu o durată de viață estimată de 8 ani. Când trebuie să o înlocuiți, veți primi o alertă pe telefon. Lumina indicatoare de pe întrerupătorul wireless va fi roșie intermitentă și când este utilizat. Vă recomandăm să înlocuiți bateria în interval de trei luni. Pentru a o înlocui, înlăturați plăcuța și urmați instrucțiunile pentru a dezasambla întrerupătorul wireless, conform explicațiilor.
42. Priza / modulul gateway-ului nu este disponibil(ă) pentru asocierea cu HomeKit. Ce trebuie să fac?
Asigurați-vă că instalarea nu a fost deja efectuată cu ajutorul unui cont iCloud diferit, de ex., cu iPhone-ul unui prieten sau al unui membru al familiei. Dacă un prieten sau un membru al familiei a instalat deja produsele cu ajutorul iPhone-ului, acesta trebuie să vă trimită o invitație pentru ca dumneavoastră să aveți acces la produse prin aplicația Apple Home. Rugați prietenul sau membrul familiei să acceseze setările aplicației Apple Home, să selecteze locuința dorită și să invite un utilizator nou.
Dacă nu se aplică această situație și este primul cont iCloud cu care accesați instalația, restabiliți setările WiFi și HomeKit stocate în priza / modulul gateway-ului apăsând timp de 7 secunde pe butonul prizei sau pe butonul de configurare al modulului (vezi „Cum să repornesc HomeKit?”).
43. Cum pot face produsele să apară în aplicația Home de la Apple?
Dacă ați efectuat instalarea inițială cu un iPhone, procedura este integrată în timpul configurării. Dacă instalarea a fost realizată cu un smartphone Android, accesați setările aplicației Home + Control și selectați „Gestionați locuința” > „Priza / modulul gateway” > „configurați HomeKit”. Respectați instrucțiunile.
44. Unde pot să verific nivelul bateriei întrerupătoarelor wireless?
Informațiile despre nivelul bateriei întrerupătoarelor wireless sunt accesibile în aplicația Home + Control: accesați setările, selectați „Gestionați locuința”, apoi „întrerupătoare wireless”. Selectați un întrerupător wireless pentru a verifica nivelul bateriei.
45. De ce este necesară activarea geolocației în timpul instalării?
Aplicația Home + Control vă informează încontinuu cu privire la consumul instalației electrice și la costuri. Geolocația de pe smartphone este utilizată doar în timpul instalării și este necesară pentru finalizarea instalării. Astfel, aplicația Home + Control poate identifica țara în care se află instalația dumneavoastră și moneda aplicabilă.
46. De ce nu apar întrerupătoarele mele wireless în camerele din aplicația Home + Control?
Doar produsele prin cablu apar în camerele din aplicația Home + Control. Întrerupătoarele wireless nu apar în camere deoarece pot controla produse din camere diferite. Însă, sunt vizibile în setările aplicației, selectând „Gestionați locuința”, „întrerupătoare wireless”. De exemplu, puteți vedea nivelul bateriilor lor sau produsele cablate cu care sunt asociate.
47. De ce nu-mi apar scenariile în aplicația Home de la Apple?
Scenariile nu sunt copiate automat în aplicația Home de la Apple. Însă, în aplicația Home, puteți crea scenarii personalizate, care vă permit să controlați atât produsele „...with Netatmo”, cât și produsele HomeKit.
48. Nu pot să instalez o locuință nouă în aplicația Home + Control. Ce trebuie să fac?
1. Închideți forțat aplicația Home + Control și asigurați-vă că nu mai rulează în fundal.
2. Opriți alimentarea prizei / modulului gateway-ului timp de 10 secunde, apoi porniți-o din nou.
3. Deschideți aplicația Home + Control, selectați „instalați o locuință nouă” și lansați din nou modul de configurare.
4. Verificați dacă indicatorul prizei / modulul gateway-ului se aprinde verde pentru scurt timp când apăsați centrul întrerupătorului principal Home / Away (Acasă / Plecat) sau pe butonul modulului și urmați instrucțiunile.
49. Am adăugat un produs la instalația „...with Netatmo”, dar nu apare în Asistentul Google.
Pentru a sincroniza noile produse din locuința Home + Control, rostiți către difuzorul Google Home „Ok Google, synchronize my products” sau derulați în jos pe pagina aplicației Google Home pentru a o închide forțat. Produsele noi ar trebui să fie disponibile acum.

Dacă nu funcționează, urmați cei 2 pași de mai jos:
1. Înlăturați serviciul Legrand Home + Control: consultați răspunsul la întrebarea frecventă „Cum pot să elimin accesul la instalația „...with Netatmo” în Asistentul Google?".
2. Creați din nou serviciul Legrand Home + Control: consultați răspunsul la întrebarea frecventă „Cum configurez Asistentul Google pentru a controla produsele conectate în locuința mea?"
50. Unde trebuie să instalez priza gateway-ului?
Priza gateway-ului este instalată la fel ca o priză 2P+E convențională, într-o doza îngropată cu adâncime standard (40 mm). Poate fi instalată ca înlocuitor pentru o priză existentă, folosind cleme sau șuruburi. Dacă există deja un router de internet în locuința dumneavoastră, verificați cu ajutorul smartphone-ului calitatea semnalului Wi-Fi în locația aleasă. Dacă nu există încă un router de internet, alegeți un loc în apropierea unei prize de fibră optică sau de telefonie care va fi utilizată pentru acesta.
51. Care este numărul maxim de produse care pot fi asociate cu un întrerupător wireless?
Fiecare întrerupător wireless poate fi asociat cu maximum 20 de produse cablate. Întrerupătoarele wireless pentru iluminat și senzorii de mișcare pot controla întrerupătoarele (cu opțiune de dimare), micromodulele, prizele, iesirile de cablu (exceptând caloriferele cu fir pilot), releele de blocare sau contactoarele (în modul manual). Întrerupătorul wireless pentru storuri rulante va controla doar întrerupătoarele asociate pentru acestea. Fiecare buton al unui întrerupător wireless dublu poate fi asociat cu maximum 20 de produse cablate.
52. Cât de exact este consumul măsurat în aplicația Home + Control?
Aplicația Home + Control afișează consumul produselor conectate cablate. Prizele, iesirile de cablu, contactorii și releele de blocare măsoară consumul cu o precizie de + / - 5%. Consumul afișat pentru micromodule și întrerupătoare pentru iluminat reprezintă o estimare pe baza puterii becurilor, pe care o puteți completa în aplicația Home + Control. Accesați setările aplicației, selectați camera și întrerupătorul, apoi completați valoarea „Puterea becului”.
53. Ce notificări voi primi pe smartphone?
Legrand a definit notificările pe care „...with Netatmo” le va trimite pe smartphone pentru a vă informa cu privire la ce se întâmplă în locuința dumneavoastră când nu sunteți acasă:
• „Baterie descărcată” vă invită să înlocuiți bateria întrerupătorului wireless în termen de 3 luni
• „Priză gateway deconectată” vă alertează cu privire la o lipsă de conexiune la internet sau o cădere de tensiune care vă afectează instalația „...with Netatmo” prin aplicația Home + Control
• „Lumină uitată” vă alertează când o lumină rămâne aprinsă mai mult de 6 ore. Puteți activa / dezactiva acest tip de notificare. Accesați setările aplicației și selectați „Alerte”.
Dacă dețineți un contor inteligent, veți putea primi notificări „cădere de tensiune iminentă” cu privire la consumul electric. Nu este posibilă configurarea altor alerte în afară de cele propuse momentan în Home + Control.
54. Care sunt cerințele preliminare înainte de inițierea unei instalații conectate „...with Netatmo”?
Pentru a iniția o instalație conectată „… with Netatmo”, trebuie să: - aveți o conexiune Wi-Fi prin routerul de internet - aveți un iPhone cu una dintre cele mai recente versiuni de iOS sau un smartphone care este compatibil cel puțin cu Android 5.0 - instalați pachetul starter „...with Netatmo” (cu o priză sau un modul de gateway) - descărcați aplicația mobilă gratuită Home + Control, care vă va permite să configurați și să controlați instalația conectată „... with Netatmo”.
55. Care sunt scenariile implicite ale întrerupătoarelor wireless Home / Away (Acasă / Plecat) și Wake Up / Sleep (Trezire / Somn)?
După finalizarea instalării fizice, puteți să testați scenariile presetate „Home” (Acasă), „Away” (Plecat), „Wake-up” (Trezire), „Sleep” (Somn), care pot fi activate cu ajutorul întrerupătoarelor dedicate. În mod implicit:
• Scenariile „Home” (Acasă) și „Wake-up” (Trezire) pornesc toate prizele.
• Scenariile „Away” (Plecat) și „Sleep” (Somn) sting toate luminile.
• Scenariul „Home” (Acasă) deschide toate storurile rulante.
• Scenariul „Away” (Plecat) închide toate storurile rulante.

Puteți și să personalizați aceste scenarii în aplicația Home + Control. Accesați setările aplicației și selectați „Scenarii”.
56. Cum sunt utilizate datele instalației mele conectate „...with Netatmo”?
Soluția „...with Netatmo” respectă Regulamentul european GDPR (Regulamentul General privind Protecția Datelor) actual. Puteți verifica politica privind confidențialitatea datelor în setările aplicației Home + Control, secțiunea „Contul meu”, „Informații juridice”.
57. Cum este calculat costul monitorizării consumului lunar?
Aplicația Home + Control indică un cost estimat pentru consumul dispozitivelor de iluminat și al electrocasnicelor în moneda locală. Acest cost estimat se bazează pe costul mediu al unui kWh aplicabil în țara dumneavoastră.
58. Un produs apare ca „inaccesibil” în aplicație. Ce pot să fac?
Un produs apare ca inaccesibil în aplicație când nu mai comunică cu priza / modulul gateway-ului. Când un produs apare ca inaccesibil:
1. Opriți și porniți din nou produsul
2. Verificați dacă funcționează corespunzător local
3. Verificați dacă distanța dintre acesta și cel mai apropiat produs depășește 10 metri. Dacă distanța este prea mare, vă recomandăm să adăugați un produs între (de ex.: o priză mobilă)
4. Verificați dacă există dispozitive electrice noi care interferează cu semnalul radio
59. Care este distanța maximă posibilă între produsele din instalația mea?
Produsele conectate comunică între ele prin radio, fiecare transmițând un semnal. Nu este necesar să așezați produsele în apropierea prizei / modulului gateway-ului. Asigurați-vă doar că distanța între două dintre produsele cablate „...with Netatmo” ale instalației dumneavoastră nu este mai mare de 10 metri.
Întrerupătoarele wireless pot controla produsele care nu se află în raza directă. Asigurați-vă doar că întrerupătorul wireless este instalat la mai puțin de 10 metri de cel mai apropiat produs cablat „...with Netatmo”. Pentru a vă asigura că întrerupătorul wireless este aproape de instalație, mențineți-l în locația dorită și testați dacă funcționează înainte de a-l fixa.
61. Cum pot să asociez Home + Control cu Amazon Alexa?
Trebuie să aveți un produs Amazon (difuzor din gama Amazon Echo sau orice alt dispozitiv compatibil cu Amazon Alexa), configurat și conectat la Internet. Pentru informații suplimentare, puteți să consultați tutorialele disponibile pe site-ul Amazon. Trebuie să descărcați aplicația Amazon Alexa disponibilă în App Store sau Play Store.

Pentru a asocia Home + Control cu Amazon Alexa, urmați instrucțiunile de mai jos în aplicația Amazon Alexa:
1. În setările aplicației, selectați „Skills” (Aptitudini)
2. Utilizați motorul de căutare pentru a găsi aplicația „Home + Control” și selectați-o
3. Activați aplicația și introduceți detaliile contului Legrand
4. După ce ați asociat cu succes contul, faceți clic pe „detect devices” (detectați dispozitivele)
5. Puteți să detectați dispozitivele în orice moment: în setări, selectați „connected home” (locuință conectată) și adăugați un dispozitiv

Toate produsele conectate din locuința dumneavoastră sunt disponibile acum și le puteți controla cu difuzorul Amazon Echo
62. Cum pot elimina accesul la instalația „...with Netatmo” în aplicația Amazon Alexa?
Vă recomandăm să utilizați aplicația web Alexa pentru a vă elimina accesul la locuința conectată „... with Netatmo”.
Respectați instrucțiunile de mai jos:
1. În meniul principal, selectați „Skills” (Aptitudini),
2. Selectați „Legrand Home + Control” și faceți clic pe „deactivate skill” (dezactivați aptitudinea),
3. În meniul principal, selectați „Connected home” (Locuință conectată) și faceți clic pe „Forget” (Uitare) pentru fiecare dispozitiv sau „Forget all” (Uitare toate) (N.B. toate produsele Legrand sau de altă marcă asociate în Amazon Alexa vor fi uitate). Accesul dumneavoastră la locuința conectată prin Amazon Alexa este eliminat.
63. Pot să controlez mai mult instalații „...with Netatmo” conectate cu Amazon Alexa?
Dacă aveți mai multe instalații „...with Netatmo” conectate asociate cu același cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino, toate produsele conectate ale sistemelor dumneavoastră vor fi accesibile din Amazon Alexa fără diferențiere între sisteme. Dacă vreți să controlați individual o instalație „… with Netatmo” conectată cu Amazon Alexa, trebuie să asociați un cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino care este asociat doar cu sistemul în cauză.

Din aplicația Home + Control, trebuie:
1. Fie să creați un cont de utilizator Legrand - Netatmo - Bticino care va fi asociat doar cu acest sistem. Accesați setările aplicației Home + Control, creați un cont nou (adresă de e-mail nouă) și partajați acest sistem conectat.
2. Fie să eliminați accesul la alte sisteme asociate cu acest cont și să mențineți doar sistemul pe care vreți să-l controlați cu Amazon Alexa.

În aplicație, selectați locuința pe care vreți să o eliminați; în setări, selectați „Guest management” (Gestionați vizitatorii), apoi ștergeți contul selectând adresa de e-mail asociată.
64. Cum pot să controlez vocal produsele „...with Netatmo” folosind Amazon Alexa?
Pentru a controla vocal întrerupătoarele și prizele conectate „... with Netatmo” prin Amazon Alexa trebuie să rostiți indicațiile corespunzătoare. Găsiți mai jos o listă neexhaustivă:

1. Comenzi pentru produse
Prize și lumini
"Alexa, turn on the coffee machine"
"Alexa, turn off the camera"
"Alexa, set the light brightness to 30%"

2. Comenzi pentru camere
"Alexa, turn on the kitchen"
"Alexa, turn off the kitchen"

3. Comenzi pentru scenarii
"Alexa, activate Away"
"Alexa, activate Sleep"

Pentru informații suplimentare, vă recomandăm să vizitați site-ul Amazon.
65. Am adăugat produsul la instalația „...with Netatmo”, dar nu apare în aplicația Amazon Alexa. Ce trebuie să fac?
Amazon Alexa nu sincronizează automat datele sale cu cele ale sistemului conectat. Pentru a putea controla vocal produsele nou adăugate, trebuie să deschideți aplicația Amazon Alexa:
1. În meniul principal, selectați „Connected home” (Locuință conectată)
2. Apoi, „Add product” (Adăugați produsul) pentru a lansa din nou detectarea produsului

Produsele noi sunt acum disponibile în aplicația Amazon Alexa.
66. Ce asistenți vocali sunt compatibili cu produsele „...with Netatmo” conectate?
Puteți controla vocal produsele conectate „...with Netatmo” cu:
• Asistentul Google
• Siri de la Apple
• Amazon Alexa (cu excepția storurilor rulante)
• Yandex Alissa
67. Pot să folosesc scenariile personalizare în aplicația Home + Control cu Amazon Alexa?
Da, scenariile personalizate sunt disponibile imediat prin aplicația Amazon Alexa, nu trebuie să le configurați din nou. De exemplu, trebuie doar să spuneți „Alexa, activate Sleep” și toate luminile din locuință se vor stinge.
68. Cum gestionez camerele Home + Control în Amazon Alexa?
Amazon Alexa nu ia în considerare camerele pe care le-ați creat în Home + Control. Dacă vreți să controlați mai multe produse din aceeași cameră (de ex., luminile din camera de zi) sau să grupați un set de produse sub o singură denumire (de ex., luminile de la parter), puteți crea comanda „groups” (grupuri): accesați setările aplicației Amazon Alexa, selectați „Connected home” (Locuință conectată), apoi „Groups” (Grupuri), „Add group” (Adăugați grup), apoi respectați instrucțiunile din aplicația Amazon Alexa.
69. Pot să instalez termostatul inteligent Netatmo sau capetele termostatate cu aplicația Home + Control?
Termostatul și capetele termostatate trebuie să fi fost deja instalate cu aplicația Netatmo Energy. Apoi, adăugați produsele din aplicația Home + Control accesând setările aplicației, selectați „Adăugați un produs” și respectați instrucțiunile. Produsele dumneavoastră vor fi acum disponibile în aplicația Home + Control.
70. Cum configurez aplicația Home + Control pentru a controla termostatul și / sau capetele termostatete Netatmo?
Puteți controla produsele cu ajutorul aplicației Home + Control accesând setările acesteia:
1. Secțiunea “Adăugați un produs”;
2. Selectați “Termostat și capete termostatate”;
3. Și apoi continuați configurarea respectând instrucțiunile.
71. Nu pot să mă conectez la releul termostatului Netatmo sau la releul capetelor termostatate. Ce trebuie să fac?
Mai întâi, asigurați-vă că releul este conectat la o priză. Ați modificat parola Wi-Fi a routerului sau a-ți instalat un repetor Wi-Fi? Dacă da, trebuie să reconfigurați rețeaua pentru releu în aplicația Netatmo Energy. Pentru mai multe informații privind problemele de conectivitate cu produsele Netatmo, accesați Asistența Netatmo.
72. Ce pot să fac cu programul de încălzire în aplicația Home + Control?
Puteți să activați programul și să consultați setarile curente de temperatura prin panoul de bord din aplicația Home + Control. Restul acțiunilor, precum modificarea programului, trebuie efectuate în aplicația Netatmo Energy.
73. Pot să adaug termostatul și / sau capetele termostatate Netatmo în scenariile din aplicația Home + Control?
Această funcție va fi disponibilă pe viitor. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să accesați legrand.fr.
74. Ce pot să fac cu termostatul și / sau capetele termostatate Netatmo în aplicația Home + Control?
Aplicația Home + Control vă permite să:
• Măriți sau să reduceți setarea de temperatură a termostatului și / sau capetelor termostatate
• Activați modurile Absent sau Anti- îngheț sau programul de încălzire
• Creați / editați un program de temperatură
• Verificați temperatura din fiecare cameră
• Mutați termostatul și / sau capetele termostatate în altă cameră
• Redenumiți un produs
• Căutați informațiile tehnice ale unui produs (nivelul bateriei etc.)

Pentru a accesa alte funcționalități ale produsului, utilizați aplicația Netatmo Energy.
75. Acțiunile mele sunt sincronizate între aplicația Home + Control și Netatmo Energy?
După finalizarea configurării termostatului și / sau a capetelor termostatate în aplicația Home + Control, toate acțiunile efectuate (de ex., redenumirea unui produs, mutarea unui produs, gestionarea invitaților etc.) în aplicația Home + Control sunt sincronizate automat cu aplicația Netatmo Energy și vice-versa, toate acțiunile efectuate în aplicația Netatmo Energy sunt sincronizate automat cu aplicația Home + Control.
76. Care sunt cerințele preliminare pentru controlarea storurilor rulante Somfy conectate în aplicația Home + Control?
Pentru a controla storurile rulante Somfy conectate în aplicația Home + Control, trebuie să:
• Aveți instalate storurile rulante Somfy conectate și un modul Tahoma sau Connexoon
• Fi configurat storurile cu aplicația Somfy dedicată ( Tahoma sau Connexoon Window).
• Apoi adăugați-le din setările aplicației Home + Control, secțiunea „Adăugați un produs”, selectați „Storuri rulante Somfy conectate” și continuați configurarea urmând instrucțiunile din aplicație.
77. Ce pot să fac cu storurile rulante Somfy conectate în aplicația Home + Control?
Aplicația Home + Control vă permite să:
• Deschideți sau să închideți storurile rulante din aplicație
• Selectați un procent de deschidere a storurilor (disponibil doar pentru storurile rulante iOS)
• Controlați storurile rulante prin scenariile Acasă / Plecat / Trezire / Somn (configurabile cu setarea „Scenarii”).
78. Sesiunea mea Somfy a expirat. Ce trebuie să fac?
Dacă vreți să controlați în continuare storurile rulante Somfy conectate din aplicația Home + Control, trebuie să vă reconectați cu datele Somfy în aplicația Home + Control. În caz contrar, puteți să deconectați locuința Somfy accesând setările Home + Control, secțiunea „Gestionați locuința” și selectând apoi „Somfy”. Astfel, veți elimina toate produsele Somfy din aplicația Home + Control.
79. Nu pot să mă conectez la storurile rulante conectate Somfy în aplicația Home + Control. Ce trebuie să fac?
Verificați starea de instalare Somfy din aplicația dedicată ( Tahoma sau Connexoon Window). Dacă instalația apare ca funcțională în aplicația Somfy, procedați astfel în aplicația Home + Control:
1. Deconectați modulul Somfy accesând setările aplicației Home + Control, „Gestionați locuința”, apoi „Releu Somfy”, „Eliminați”.
2. Conectați din nou modulul Somfy în secțiunea „Adăugați un produs” din aplicația Home + Control, selectați „Somfy” și urmați instrucțiunile din aplicație.

Dacă întâmpinați probleme, contactați departamentul de asistență Somfy.
80. Ce produse Somfy conectate pot să controlez cu ajutorul aplicației Home + Control?
Aplicația Home + Control vă permite să controlați doar storurile rulante Somfy conectate.