Produse


Întrebări frecvente (FAQ)
1. Nu văd "AP" afişat pe ecranul dispozitivului Smarther sau nu văd LED-ul Wi-Fi clipind în timpul instalării produsului.
1) Asiguraţi-vă că termostatul este alimentat corespunzător. Ar trebui să vedeţi temperatura pe ecran.
2) Opriţi-l şi porniţi-l din nou. Apoi încercaţi să apăsaţi butonul din partea dreaptă sus timp de câteva secunde pentru ca "AP" să apară pe ecran. Indicatorul Wi-Fi ar trebui, de asemenea, să clipească.
3) Dacă tot nu funcţionează, vă rugăm să contactaţi echipa noastră de asistenţă.
2. Pot să activez sunetul la atingerea ecranului termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Puteţi să activaţi sunetul la atingerea ecranului termostatului în aplicaţia Home + Control: accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Avansat", atunci veţi putea activa şi dezactiva sunetul la atingere.
3. Nu mă pot conecta la termostatul Smarther cu Netatmo. Ce ar trebui să fac?
În primul rând, asiguraţi-vă că termostatul este alimentat corespunzător.Aţi schimbat parola Wi-Fi a routerului Wi-Fi sau aţi instalat un repetor Wi-Fi? Dacă da, trebuie să reconfiguraţi routerul Wi-Fi, accesaţi setările din aplicaţia Home + Control, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Configurare Wi-Fi". Apoi urmaţi pas cu pas instrucţiunile date de aplicaţie.
4. Pot să dezactivez manual termostatul conectat Smarther cu Netatmo?
Nu puteţi opri termostatul fără a-l opri direct din tabloul electric. Dacă doriţi să opriţi reglarea temperaturii, urmaţi instrucţiunile de mai jos.

Când casa este în modul de încălzire:
Pentru a vă asigura că instalaţia nu îngheaţă, reglarea temperaturii nu poate fi oprită. Puteţi seta valoarea de referinţă a temperaturii la valoarea din modul anti-îngheţ pe care aţi stabilit-o în programul dvs. Temperatura în modul anti-îngheţ este de 7°C în mod implicit. Prin urmare, puteţi seta această temperatură în modul anti-îngheţ (fără dată limită) direct în camera în care se află termostatul.
De asemenea, puteţi activa modul anti-îngheţ simultan în toate camerele din locuinţa dvs. Pentru a face acest lucru, accesaţi aplicaţia Home + Control, faceţi clic pe meniul din partea de jos a paginii de pornire, apoi selectaţi secţiunea de program de temperatură şi faceţi clic pe modul anti-îngheţ pentru a-l activa şi pentru a stabili o dată limită, dacă este necesar.

Când locuinţa dvs. este în modul de răcire:
Puteţi activa modul OFF (fără dată limită) prin creşterea temperaturii la peste 40°C în camera în care se află termostatul.
De asemenea, puteţi activa modul OFF simultan în toate camerele din locuinţa dvs. Pentru a face acest lucru, accesaţi aplicaţia Home + Control, faceţi clic pe meniul din partea de jos a paginii de pornire, apoi selectaţi secţiunea de program de temperatură şi faceţi clic pe modul OFF pentru a-l activa şi pentru a stabili o dată limită, dacă este necesar.
5. Pot schimba luminozitatea ecranului termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Luminozitatea ecranului termostatului este la nivelul maxim atunci când îl utilizaţi. Când termostatul este în modul de aşteptare, luminozitatea ecranului este, în mod implicit, reglată automat în funcţie de lumina ambientală. Puteţi să modificaţi luminozitatea ecranului termostatului în aplicaţia Home + Control: accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Avansat", atunci veţi putea dezactiva luminozitatea ecranului sau veţi putea seta un nivel personalizat.
6. Cum pot comuta termostatul conectat Smarther cu Netatmo de la modul de încălzire la modul de răcire?
Înainte de a comuta de la modul de încălzire la modul de răcire, vă rugăm să vă asiguraţi că dispozitivele de reglare a temperaturii sunt compatibile şi că aţi efectuat toate acţiunile manuale necesare legate de această schimbare a modului. Comutarea termostatului de la modul de încălzire la modul de răcire se face prin programarea temperaturii. În aplicaţia Home + Control, accesaţi setările şi selectaţi "Programe". În ecranul programului de temperatură, faceţi clic pe numele din partea de sus, apoi selectaţi fila "Răcire". Acum puteţi crea un nou program de răcire sau puteţi activa unul dintre programele de răcire.Reţineţi că comutarea de la modul de încălzire la modul de răcire se aplică tuturor termostatelor conectate din locuinţa dvs.
7. Cu ce tipuri de reţele Wi-Fi poate fi configurat termostatul conectat Smarther cu Netatmo?
Termostatul conectat poate fi configurat numai cu o reţea Wi-Fi personală. Nu poate accesa Internetul printr-o reţea Wi-Fi publică (hot-spot) sau printr-o reţea Wi-Fi de companie care filtrează porturile. Este compatibil cu standardele 802.11 b/g/n E77Wi-Fi dacă setările de securitate ale reţelei sunt setate ca WEP, WPA sau WPA2 Personal.
8. Pot să dezactivez feedback-ul prin vibraţii al tastelor şi ecranului tactil al termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Puteţi să activaţi şi să dezactivaţi feedback-ul prin vibraţii al tastelor şi ecranului tactil pe termostatul dvs. în aplicaţia Home + Control: accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Avansat", apoi veţi putea activa sau dezactiva feedback-ul prin vibraţii.
9. Nu pot folosi ecranul tactil al termostatului conectat Smarther cu Netatmo, ce ar trebui să fac?
Dacă nu puteţi utiliza ecranul tactil al termostatului, verificaţi următoarele cazuri:- dacă modul Boost este activat, ecranul tactil va fi dezactivat până când se încheie modul Boost.- în orice alte cazuri în care ecranul tactil ar fi putut fi dezactivat, îl puteţi activa din nou în aplicaţia Home + Control: accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Avansat", apoi veţi putea activa sau dezactiva funcţia "Touch".
10. Cum pot oferi şi elimina accesul la instalaţia mea (casa mea) altor persoane?
Aplicaţia Home + Control vă permite să oferiţi acces rudelor la instalaţia dvs. Accesaţi setările, selectaţi "Vizitatori" şi alegeţi "Invită un utilizator". Aceştia vor primi un e-mail care îi invită să accepte invitaţia. Odată ce aplicaţia este descărcată, aceştia vor avea acces la locuinţa dvs. prin smartphone. Odată invitaţi, aceştia vor avea exact aceleaşi drepturi de acces ca şi persoana care i-a invitat (de exemplu, sa invite utilizatori noi sau sa-i elimine pe cei existenţi).

Pentru a elimina accesul utilizatorilor, trebuie doar să faceţi clic pe crucea de lângă contul căruia doriţi să-i interziceţi accesul. De asemenea, puteţi elimina propriul acces la locuinţă. Dacă creatorul locuinţei îşi elimină propriul acces, oaspeţii îl păstrează pe al lor.
11. Mi-am schimbat codul routerului de Internet sau routerul; cum reconfigurez conexiunea Wi-Fi a termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Pentru a reconfigura reţeaua Wi-Fi a termostatului, accesaţi aplicaţia Home + Control. Dacă apare pe ecranul de pornire, selectaţi "Configurare Wi-Fi" sau accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Configurare Wi-Fi". Apoi urmaţi pas cu pas instrucţiunile date de aplicaţie.
12. Nu văd reţeaua mea Wi-Fi în lista de reţele sugerate. Ce ar trebui să fac?
Termostatul conectat nu poate accesa Internetul printr-o reţea Wi-Fi publică (hot-spot) sau printr-o reţea Wi-Fi de companie şi, prin urmare, aceste reţele nu sunt recomandate. Dacă reţeaua dvs. Wi-Fi nu apare în lista de reţele Wi-Fi sugerate, verificaţi mai întâi dacă smartphone-ul se află în raza de acţiune a reţelei Wi-Fi şi apropiaţi-vă de routerul de Internet, dacă este cazul.
Dacă reţeaua dvs. Wi-Fi încă nu apare în lista de reţele disponibile, acest lucru se datorează probabil faptului că este ascunsă: introduceţi manual SSID-ul reţelei (numele).

În cazul în care termostatul conectat nu are semnal Wi-Fi deoarece este prea departe de routerul Wi-Fi, încercaţi să instalaţi un repetor Wi-Fi pentru a mări intervalul Wi-Fi al routerului. De asemenea, puteţi încerca să aduceţi routerul Wi-Fi mai aproape de termostatul conectat, dacă acest lucru este posibil.
13. Activarea codului HomeKit sau introducerea codului duce în mod sistematic la o eroare a termostatului conectat Smarther cu Netatmo. Ce ar trebui să fac?
Asiguraţi-vă că termostatul este alimentat corespunzător şi verificaţi dacă codul HomeKit utilizat este cel de pe termostat (consultaţi "Cum să-mi recuperez codul HomeKit al termostatului conectat Smarther cu Netatmo?"). În acest caz, reporniţi termostatul apasând 5 secunde pe butonul din colţul din dreapta jos până când auziţi un semnal sonor (consultaţi "Cum să resetaţi Apple HomeKit pe termostatul conectat Smarther cu Netatmo").
14. Nu-mi pot conecta termostatul Smarther cu Netatmo la Internet. Ce ar trebui să fac?
Dacă nu reuşiţi să conectaţi termostatul Smarther cu Netatmo la Internet:
Opriţi termostatul de la tabloul electric, apoi reporniţi-l şi reporniţi routerul Wi-Fi/Internetul. Dacă acest lucru nu rezolvă problema şi dacă aţi configurat deja routerul manual, este posibil ca configuraţia routerului să blocheze conexiunea la termostat. În acest caz, consultaţi manualul routerului şi urmaţi instrucţiunile:
Pasul 1: În browserul de Internet de pe computer, tastaţi adresa locală a routerului, în formatul următor http://192.168.x.x (de ex. http://192.168.1.1). Acesta este prezentat în manualul routerului.
Pasul 2: Uneori sunt solicitate un nume de utilizator şi o parolă. La majoritatea routerelor acestea sunt "admin" şi "admin". În caz contrar, consultaţi manualul.
Pasul 3: Puteţi accesa apoi interfaţa de configurare a routerului.
Pasul 4: Dacă utilizaţi controlul parental, verificaţi dacă aţi autorizat termostatul. Pentru a face acest lucru, verificaţi dacă adresa MAC (consultaţi: Unde pot găsi numărul de serie al termostatului Netatmo conectat la dispozitivul Smarther?) se află în lista dispozitivelor autorizate.
Pasul 5: Dacă utilizaţi o funcţie de aşteptare pentru routerul dvs., dezactivaţi-o.

Dacă tot nu reuşiţi să vă reconectaţi, procedaţi după cum urmează:
Pasul 1: În primul rând, încercaţi să atribuiţi o adresă IP fixă termostatului indicând adresa MAC (Unde pot găsi adresa MAC a termostatului Smarther cu Netatmo?). Dacă aveţi un smartphone Android, puteţi atribui şi un IP static smartphone-ului.
Dacă este necesar, există tutoriale care să vă ajute cu această configuraţie: în browser-ul dvs., tastaţi marca şi modelul routerului (Orange livebox, de exemplu). Apoi scrieţi "IP static pentru adresa MAC" în browserul dvs.
Pasul 2: De asemenea, puteţi deschide portul specific pentru termostat (portul nr. 25050) în TCP, astfel încât să reuşească să comunice cu serverele.
Pasul 3: Apoi, puteţi verifica banda de frecvenţă Wi-Fi utilizată de router. Termostatul nu funcţionează la frecvenţa de 5 GHz. Asiguraţi-vă că modul de 2,4 GHz este activat.
Pasul 4: Dacă canalul Wi-Fi a fost modificat manual, este posibil ca acesta să nu mai facă posibilă o conexiune optimă. Verificaţi dacă modul "selectare automată a canalului Wi-Fi" este activat.
Pasul 5: În cele din urmă, dacă reţeaua dvs. este echipată cu unul sau mai multe repetoare Wi-Fi, asiguraţi-vă că fiecare dintre aceste puncte de acces Wi-Fi are un nume diferit (sau SSID) şi că termostatul se conectează la cel care are cel mai puternic semnal.
15. Cum să resetez Apple HomeKit pe termostatul conectat Smarther cu Netatmo?
Pentru a reseta Apple HomeKit pe termostat, urmaţi aceşti paşi:- Verificaţi dacă termostatul este alimentat corespunzător.- Apăsaţi şi ţineţi apăsat butonul din partea dreaptă jos a produsului până când auziţi un semnal sonor.- Apoi eliberaţi butonul şi aşteptaţi repornirea termostatului.În timpul acestei proceduri, veţi vedea pe ecran o numărătoare inversă de 5 secunde.Accesaţi aplicaţia Home + Control pentru a reconfigura setările Wi-Fi care au fost resetate.Accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi selectaţi "Configurare Wi-Fi". Apoi urmaţi pas cu pas instrucţiunile date de aplicaţie.
16. Produsele mele nu apar în Home App de la Apple. Cum pot rezolva acest inconvenient?
Este posibil ca produsele dvs. să nu apară automat în Home App de la Apple la sfârşitul instalării. S-ar putea întâmpla acest lucru dacă, de exemplu, instalarea iniţială a produselor a fost efectuată utilizând contul unui prieten sau al unui membru al familiei sau cu un smartphone Android. Accesaţi setările aplicaţiei Home + Control şi selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul, selectaţi termostatul şi "Apple HomeKit". Urmaţi instrucţiunile din aplicaţie pentru a configura termostatul cu HomeKit.
17. În cazul unei pene de curent sau dacă Internetul nu funcţionează, termostatul conectat Smarther cu Netatmo va funcţiona?
În cazul unei pene de curent, termostatul dvs. nu va mai funcţiona. Cu toate acestea, produsul este proiectat să funcţioneze din nou, de îndată ce este realimentat, şi revine la starea în care a fost înainte de pana de curent. Reţineţi că termostatul are nevoie de câteva minute pentru a se reconecta la Internet şi pentru a fi accesibil din nou prin intermediul aplicaţiei.

Dacă Internetul nu funcţionează, termostatul dvs. va funcţiona în continuare la nivel local şi îşi va urma programul.
În timpul întreruperii:
- Nu puteţi controla instalaţia prin aplicaţia Home + Control sau modifica setările.
- Cu toate acestea, puteţi controla şi vedea temperatura direct pe termostat.
- Aplicaţia Home App de la Apple rămâne operaţională dacă conexiunea locală la router este menţinută. Veţi găsi automat toate funcţiile de îndată ce conexiunea la Internet revine. Reţineţi că termostatul poate avea nevoie de câteva minute pentru a se reconecta.
În ceea ce priveşte capetele termostatate inteligente Netatmo pentru radiator, acestia vor continua să funcţioneze şi îşi vor urma programul în timpul unei pene de curent sau dacă Internetul nu funcţionează. De asemenea, puteţi controla şi vedea temperatura direct pe capetele termostatate.
18. Termostatul meu conectat Smarther cu Netatmo nu este disponibil pentru a fi asociat cu HomeKit. Ce ar trebui să fac?
Asiguraţi-vă că instalarea nu a fost deja finalizată utilizând un alt cont iCloud, de exemplu, cu iPhone-ul unui prieten sau membru al familiei.
Dacă un prieten sau un membru al familiei a instalat deja produsele utilizând iPhone-ul său, acesta trebuie să vă trimită o invitaţie pentru a putea partaja accesul la produse prin intermediul aplicaţiei Apple Home.
Cereţi prietenului sau membrului familiei să acceseze:
- fie setările aplicaţiei Home + Control, să selecteze "Vizitatori" şi să invite un utilizator nou
- fie setările aplicaţiei Apple Home, să selecteze şi să invite un utilizator nou
Dacă nu este cazul, şi este primul cont iCloud care accesează instalaţia, reiniţializaţi setările Wi-Fi şi HomeKit stocate în termostat apăsând 5 secunde pe butonul din colţul din dreapta jos până când auziţi un semnal sonor (consultaţi "Cum se resetează Apple HomeKit pe termostatul conectat Smarther cu Netatmo?").
19. Care sunt condiţiile necesare înainte de a începe instalarea termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Pentru a porni instalaţia, va trebui să:
- aveţi o conexiune Wi-Fi prin intermediul routerului Internet
- aveţi un iPhone sau iPad cu una dintre cele mai recente două versiuni iOS sau un smartphone care este compatibil cel puţin cu Android 5.0
- instalaţi termostatul conectat Smarther cu Netatmo
- descărcaţi aplicaţia gratuită Home + Control, care vă va permite să configuraţi şi să controlaţi termostatul.
20. Ce notificări voi primi pe smartphone în legătură cu instalarea termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Am definit notificările pe care instalaţia dvs. le va trimite pe smartphone pentru a vă informa cu privire la ceea ce se întâmplă în locuinţa dvs. atunci când nu sunteţi acolo:
- "Baterie cu nivel scăzut de energie" vă invită să înlocuiţi bateriile capetelor termostatate inteligente Netatmo pentru radiator în decurs de o lună.
- "Baterie cu nivel foarte scăzut de energie" vă invită să înlocuiţi bateriile capetelor termostatate inteligente Netatmo pentru radiator cât mai repede posibil.
Nu puteţi configura alte alerte decât cele propuse în prezent în aplicaţia Home + Control.
21. Temperatura înregistrată de termostatul conectat Smarther cu Netatmo şi/sau capetele termostatate inteligente Netatmo pentru radiator este diferită de cea afişată pe termometrele mele obişnuite. Ce ar trebui să fac?
Observaţii - Nu împiedicaţi circulaţia aerului în apropierea robinetului radiatorului şi nu îl acoperiţi (perdea, blocul radiatorului, carcasă etc.).- În aceeaşi cameră, se poate întâmpla adesea ca două dispozitive de măsurare să poată înregistra temperaturi diferite dacă nu sunt în acelaşi loc.
Paşii pentru a regla temperatura din camera dvs., urmaţi aceşti paşi. Vă recomandăm să faceţi acest lucru atunci când radiatoarele sunt calde.
1) Deschide aplicaţia Home + Control.
2) Accesaţi setările, selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care trebuie efectuată o reglare, apoi selectaţi "Temperatura reală".
3) Urmaţi instrucţiunile şi introduceţi temperatura indicată pe termometrul de referinţă apoi confirmaţi.Aplicarea corecţiei poate dura până la câteva minute.

NB: Vă recomandăm să aşteptaţi câteva zile înainte de a utiliza din nou funcţia Temperatura reală pentru a asigura adaptarea corectă a algoritmilor inteligenţi.
22. Cum instalez termostatul conectat Smarther cu Netatmo?
Veţi găsi instrucţiunile de instalare a produsului dvs. în ambalajul său. În caz contrar, acestea sunt disponibile în pagina catalogului on-line a termostatului conectat Smarther cu Netatmo (http://www.homesystems-legrandgroup.com). Pentru mai multe informaţii privind instalarea, puteţi viziona tutorialul
https://www.youtube.com/watch?v=FVZF83c2NWM&list=PLR4fOw5f1yqQE4-z0RLsAwy5SJK7x4u7s&index=2
23. Pot folosi aplicaţia Home + Control pe tablete?
Da, aplicaţia funcţionează pe tablete, dar este concepută să aibă cele mai bune performanţe pe smartphone-uri. Rezoluţia afişajului: min 3,5; (recomandată 4) max 12,9;
24. Câte locuinţe diferite pot controla cu contul meu în aplicaţia Home + Control?
Aplicaţia Home + Control vă permite să controlaţi câte locuinţe doriţi dintr-un singur cont. Pentru a controla o instalaţie deja conectată, trebuie doar să cereţi unui utilizator existent să vă invite. Odată ce sunteţi invitat într-o locuinţă, veţi obţine aceleaşi drepturi de acces ca şi persoana care v-a invitat.Pentru a configura o nouă instalaţie, accesaţi setările aplicaţiei Home + Control şi selectaţi "Instalează o locuinţă nouă".
25. Cum adaug un produs la instalaţia mea existentă?
Pentru a adăuga un nou produs conectat la o instalaţie existentă, accesaţi setările aplicaţiei Home + Control şi activaţi ghidul de instalare "Adaugă un produs"
26. Unde găsesc instrucţiunile de instalare pentru termostatul conectat Smarther cu Netatmo?
Veţi găsi instrucţiunile de instalare a produsului dvs. în ambalajul său. În caz contrar, acestea sunt disponibile în pagina catalogului on-line a termostatulului conectat Smarther cu Netatmo (http://www.homesystems-legrandgroup.com). Pentru mai multe informaţii privind instalarea, puteţi viziona pagina de turoriale.
27. Funcţia de adaptare automată nu funcţionează corect. Ce ar trebui să fac?
Care este funcţia predictibilă de încălzire (Adaptare automată)?
Adaptarea automată este o funcţie inteligentă a termostatului conectat care poate porni încălzirea mai devreme pentru a ajunge la temperatura de referinţă aleasă la ora exactă indicată în programul de încălzire a locuinţei.
Adaptarea automată poate fi activată sau dezactivată în setările aplicaţiei: Setări> Confort termic > Adaptare automată. Funcţia Adaptare automată se autocalibrează automat la fiecare două săptămâni. Dacă nu funcţionează corect, nu trebuie să faceţi nimic; va reveni automat la setările corespunzătoare.

Ce cauzează funcţionarea defectuoasă a funcţiei Adaptare automată?
Funcţia Adaptare automată se adaptează la caracteristicile specifice ale locuinţei dvs. (inerţie termică, izolaţie etc.). Dacă una dintre aceste caracteristici se modifică, poate cauza funcţionarea defectuoasă a funcţiei Adaptare automată.
Cum pot preveni funcţionarea defectuoasă a funcţiei Adaptare automată?
   •   Evitaţi schimbarea temperaturii apei din sistemul de încălzire.
   •   Evitaţi utilizarea altor aparate de încălzire.

Aspecte specifice

Adaptarea automată este setată la 30 de minute
Adaptarea automată se bazează pe temperatura exterioară. Într-adevăr, cu cât este mai frig afară, cu atât mai mult va dura ca sistemul de încălzire să vă încălzească locuinţa. Şi invers.
Dacă citirea temperaturii exterioare nu este disponibilă timp de câteva ore, Adaptarea automată va fi implicită la 30 de minute.
Acest lucru se poate întâmpla în următoarele cazuri:
   •   Pierderea conexiunii wireless între capetele termostatate şi termostat.
   •   Routerul Wi-Fi deconectat de la Internet sau lipsa conexiunii Wi-Fi între termostat şi routerul Wi-Fi.

Adaptarea automată este setată la trei ore
În majoritatea cazurilor, Adaptarea automată are o durată maximă de trei ore.
În unele cazuri, totuşi, este posibil ca trei ore să nu fie suficiente pentru a atinge valoarea de referinţă necesară, ceea ce poate fi o problemă la sistemele care au inerţie ridicată (cum ar fi pardoselile încălzite) sau în timpul lunilor reci de iarnă.
Pentru a utiliza un timp maxim de preîncălzire de opt ore, temperatura de referinţă nu trebuie să depăşească 14°C pentru intervalul de timp în care termostatul utilizează funcţia Adaptare automată.

Instalaţie cu capete termostatate inteligente Netatmo pentru radiator (mai multe camere):
Dacă opţiunea de încălzire predictivă este activată, aceasta se va aplica întregii locuinţe: toate încăperile vor fi, prin urmare, capabile de încălzire predictivă.
Deoarece încălzirea predictivă are loc de la cameră la cameră, este posibil ca o cameră să poată estima peste 30 de minute (prognoză optimizată), în timp ce alta va continua să estimeze la 30 de minute (prognoza implicită).
După câteva săptămâni de încălzire, fără nicio acţiune din partea dvs., durata estimării va fi optimizată automat pentru toate camerele.

Sistemul meu de încălzire are un senzor extern care reglează automat temperatura apei din sistemul de încălzire în funcţie de vreme (curba de încălzire).
În acest caz, este posibil ca funcţia Adaptare automată să nu genereze rezultatele corecte. Vă recomandăm să dezactivaţi funcţia Adaptare automată şi să ajustaţi programul săptămânal în consecinţă.
28. Unde pot găsi numărul de serie al termostatului conectat Smarther cu Netatmo?
Dacă aţi configurat deja instalaţia prin intermediul aplicaţiei Home + Control, numărul este disponibil în setările aplicaţiei: selectaţi "Gestionează locuinţa", selectaţi camera în care este instalat termostatul şi selectaţi termostatul. Veţi găsi acolo numărul de serie.
În caz contrar, urmaţi aceşti paşi pentru a recupera numărul de serie al termostatului:
1) Opriţi termostatul direct din tabloul electric.
2) Luaţi o şurubelniţă şi introduceţi-o în orificiul din partea inferioară a termostatului. Apăsaţi uşor pentru a scoate panoul frontal al termostatului.
3) Pe partea din spate a acestuia, veţi găsi numărul de serie începând cu 00:03:50
29. Cum funcţionează algoritmii inteligenţi de încălzire?
Algoritmul este "creierul" termostatului conectat şi îi permite să ia decizii şi să pornească centrala pe baza: istoricului de încălzire, temperaturii camerei, temperaturii de referinţă şi algoritmului de încălzire ales.
Puteţi comuta între algoritmul avansat histerezis şi PID în setările aplicaţiei: Setări > Casa mea > Camera termostatului > Termostatul meu > Setări avansate.

Algoritmul histerezis
Cu acest algoritm, atunci când diferenţa dintre valoarea de referinţă şi temperatura camerei se află într-un prag de sensibilitate dat, termostatul presupune că temperatura de referinţă a fost atinsă.
Puteţi regla pragul de sensibilitate al algoritmului histerezis în setările avansate ale termostatului. Dacă utilizaţi praguri mai mici (0,1°C), termostatul va fi mai receptiv la schimbările de temperatură ambientală şi de referinţă. Cu praguri mai mari, termostatul va fi mai tolerant la variaţiile acestor temperaturi şi va porni şi opri încălzirea mai rar.
NB: Acest algoritm este recomandat pentru centralele pe lemn.

Algoritm avansat (PID)
Algoritmul de încălzire proporţional-integral-derivativ (PID) este mai inteligent decât algoritmul histerezis, permiţând o reglare îmbunătăţită a temperaturii cu mai puţine oscilaţii ale temperaturii de referinţă. Acesta ia în considerare caracteristicile specifice ale locuinţei dvs. (inerţie termică, izolaţie etc.).
Când instalaţi pentru prima dată termostatul, este disponibil numai modul histerezis.
În primele câteva săptămâni de încălzire, termostatul va determina caracteristicile specifice ale locuinţei dvs., inclusiv inerţia termică şi izolaţia.
PID nu poate fi activat până când termostatul nu finalizează această configuraţie iniţială.
Acesta poate fi apoi dezactivat pentru a reveni la modul histerezis.

Comentarii
   •   Setările pot fi configurate numai în perioadele reci, când termostatul controlează în mod activ încălzirea.
   •   Când temperatura din locuinţă creşte rapid, se recomandă să utilizaţi temperaturile de referinţă cu o diferenţă de mai multe grade între modul Confort şi modul Eco pentru a oferi termostatului valori de referinţă clare.

Aspecte specifice
   •   Algoritmul avansat de încălzire (PID) este util numai pentru sistemele cu inerţie ridicată şi, prin urmare, nu este recomandat în cazurile în care algoritmul standard de histerezis generează deja rezultate excelente (pardoseli încălzite etc.).
   •   Algoritmul avansat de încălzire nu este recomandat pentru dispozitivele care necesită timpi semnificativi de pornire şi oprire, deoarece acest lucru poate avea un efect negativ asupra stării de funcţionare şi duratei de viaţă (de exemplu, centrale pe peleţi şi unele pompe de căldură).
   •   PID este dezactivat automat pentru toate temperaturile de până la 14°C; nu are rost să folosiţi încălzirea mai des pentru a-l porni sau opri atunci când nu este nimeni acasă.
   •   Pentru capetele termostatate inteligente Netatmo pentru radiator, sistemul va comuta automat la modul PID odată ce configuraţia este finalizată. Niciunul dintre algoritmi nu poate fi activat forţat.
30. Câte termostate conectate Smarther cu Netatmo şi capete termostatate inteligente Netatmo pentru radiator pot controla în aceeaşi instalaţie?
Puteţi avea până la 10 termostate în instalaţie.

La fiecare termostat puteţi asocia până la 20 de capete termostatate inteligente Netatmo pentru radiator, care vor fi amplasate în până la 10 camere diferite.Prin urmare, dacă doriţi să aveţi capete termostatate inteligente Netatmo pentru radiator în mai mult de 10 camere, trebuie să aveţi mai mult de un termostat.
31. Aplicaţia Home + Control nu este disponibilă pentru smartphone-ul meu Android.
Aplicaţia Home + Control Android poate fi descărcată de pe Google Play.Din luna mai 2020, unele modele de smartphone-uri nu mai sunt certificate de Google, deci nu mai folosesc serviciile Google Mobile şi, prin urmare, Google Play.Aplicaţia Home + Control utilizează un set de servicii Google pentru a funcţiona, astfel încât acestea nu sunt compatibile cu un alt tip de aplicaţii şi servicii. Modelele pentru care aplicaţia noastră nu este compatibilă sunt următoarele:Huawei P40, Huawei P40 Lite, Huawei P40 Lite 5G, Huawei P40 Lite E, Huawei P40 Pro+, Huawei P40 Pro, Huawei Mate 30 Pro, Huawei Mate 30, Honor 9X Pro, Honor View 30 Pro, Honor View 30.