Urmează o mare Evoluție
pentru sistemul
tău MyHome!
Noi funcționalități și
o nouă interfață.
EVOLUȚIA CONTINUĂ

Procesul de migrare a MyHome_Up către ecosistemul de aplicaţii Home + continuă, cu scopul de a îmbunătăţi experienţa de utilizare a sistemului tău MyHome.

Cu noua versiune a aplicaţiei, vei avea acces la un sistem de gestiune mai flexibil şi mai performant, capabil să susţină programele de dezvoltare şi evoluţie ale automatizării casei de la BTicino.

Descărcând aplicaţia Home + Control, poţi înlocui MyHome_Up în câţiva paşi simpli. Dacă ai conectat un sistem antiefracţie, va trebui să finalizezi operaţiunea instalând Home + Security.
Te rugăm să reții că, începând cu 1 februarie 2023, aplicația MyHome_Up nu va mai fi activă și nu va mai funcționa de la distanță. Prin urmare, îți sugerăm să treci la migrarea sistemului cât mai curând posibil. Cu toate acestea, nu îți face griji, chiar și după această dată, sistemul tău va continua să funcționeze local (de exemplu, prin comenzile de pe perete, ecran tactil, termostat, aplicație).

În zona Întrebări frecvente de pe această pagină, vei găsi răspunsurile la întrebările principale şi tipul de funcţii deja operaţionale. În plus, un tutorial video te va însoţi în configurarea noilor aplicaţii.
iPhone cu iOS 16​
MyHome_Up nu va fi compatibil cu noul sistem de operare iOS 16, lansat de Apple pe 12 septembrie 2022. Aplicaţia de pe iPhone, numai dacă ai instalat anterior IOS 16, nu va mai
fi activă. Cu toate acestea, sistemul va continua să funcţioneze local (comenzi, ecran tactil, termostat...): în acest caz, îţi sugerăm să citeşti întrebările frecvente de mai jos.
Dacă ești utilizator My Home Up, acum ai acces la noi funcții și aplicații.

Prin migrarea la aplicația Home + Control, sistemul tău va continua să funcționeze ca și până acum, dar vei avea acces și la:
NOI CARACTERISTICI: personalizarea scenariilor cu diferite condiții de declanșare și explorarea noilor programe săptămânale care vor simplifica gestionarea casei.
EVOLUȚIE TEHNOLOGICĂ CONSTANTĂ: noul ecosistem Home+ cuprinde întregul nostru catalog de produse conectate, oferindu-ți șansa de a avea un sistem mereu actualizat și scalabil oricând îți dorești.
EXPERIENȚĂ DE UTILIZARE MAI BUNĂ: gestionarea sistemului tău conectat nu a fost niciodată mai ușoară cu ajutorul unei noi inferfețe de control.
MIGREAZĂ ÎN 3 PAȘI SIMPLI
Înainte de a începe procedura, mergi la tabloul electric, identifică-ți MyHomeServer1 și eticheta albă de pe el, unde găsești CODUL DE UTILIZATOR: notează-l, vei avea nevoie de el în timpul fluxului de migrare.
Descarcă aplicația
Home + Control
Creează-ți contul
Selectează bticino

Selectează
MyHomeServer1

Urmează pașii
AI NEVOIE DE AJUTOR? URMĂREȘTE TUTORIALELE!
Ghid de migrare
Cum să modifici sau să adaugi sau să ştergi un interval orar
Cum să activezi funcţia Boost
Cum să foloseşti un program pentru mai multe zile
Programe
Cum să modifici temperatura folosind aplicaţia
Cum să modifici şi să adaugi temperaturile personalizate
Cum să activezi funcţia Plecat
Automatizare
Scenarii
Program săptămânal de temperatură
Cum să activezi funcţia Anti-îngheţ şi de protecţie la îngheţ
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
1
Ce înseamnă să selectezi o pictogramă pentru fiecare cameră?
Pe baza noului meniu Home + Control, aplicația îți solicită să selectezi o pictogramă pentru toate camerele casei (pictograma va înlocui imaginea pe care ai selectat-o pentru meniul My Home Up).
2
Pot schimba pictograma și/sau numele unei camere?
Da. Odată ce ai migrat la Home + Control, deschide meniul hamburger, selectează „Gestionarea locuinței”, selectează camera pe care dorești să o modifici, selectează cele trei puncte, selectează „Editează” și schimbă numele și pictograma camerei.
3
Cum îmi pot modifica programul de termoreglare?
Odată ce ai migrat la Home + Control, deschide meniul hamburger, selectează „Programe” și apoi „Temperatura”: aici vei găsi programul tău de termoreglare și îl vei putea modifica.
4
Cum pot crea programe pentru ventiloconvector și suport pentru prosoape?
Odată ce ai migrat la Home + Control, deschide meniul hamburger, selectează „Programe” și apoi „Acțiune”: aici vei găsi programele, în care va fi posibil să adaugi pornirea/oprirea (și viteza ventilatorului) acestor produse termice, in funcție de oră și dată.
5
Cum îmi pot gestiona sistemul cu un asistent vocal?
Odată ce ai migrat la la Home + Control, deschide meniul hamburger, selectează „Contul meu” și apoi „Aplicații partenere”: selectează asistentul vocal și vei fi redirecționat către aplicația potrivită unde va trebui să reasociezi skill-ul potrivit „Legrand-Netatmo-Bticino”
6
Ce pot face dacă nu găsesc eticheta cu codul de utilizator pe MyHomeServer1?
Te rugăm să suni la asistența tehnică pentru a primi ajutor.
7
Odată ce am migrat, pot continua să folosesc și aplicația My Home Up?
Odată ce migrarea a fost realizată cu succes, aplicația pentru a gestiona casa este Home + Control. Aplicația My Home Up nu va mai fi recunoscută de către sistemul tău, așa că o poți șterge.
8
Ce se întâmplă dacă decid să nu migrez?
Pentru câteva luni, aplicația MyHomeUp continuă să funcționeze, dar apoi nu va mai funcționa, așa că va trebui să utilizezi Home + Control dacă dorești să gestionezi sistemul de la distanță.
9
Ce trebuie să fac în cazul în care aplicaţia mea MyHomeUp nu mai funcţionează, dar am alte telefoane funcţionale conectate la sistem?
În acest caz, vă sugerăm să continuaţi să utilizaţi aplicaţia MyHomeUp de pe smartphone-urile care continuă să funcţioneze şi aşadar aşteptaţi să migraţi până pe 6 octombrie: la acel moment va fi disponibilă pe piaţă versiunea oficială a aplicaţiei Home + Control pentru a migra cu cea mai bună experienţă
10
Ce trebuie să fac în cazul în care aplicaţia mea MyHomeUp nu mai funcţionează, dar nu am alte telefoane funcţionale conectate la sistem?
În acest caz vă sugerăm să aşteptaţi până pe 6 octombrie: la acel moment va fi disponibilă pe piaţă versiunea oficială a aplicaţiei Home + Control pentru a migra cu cea mai bună experienţă.

Dacă acest lucru nu este acceptabil în cazul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactaţi prin canalul de asistenţă tehnică, care vă va sprijini cu potenţiale soluţii
11
Ce trebuie să fac în cazul în care am încercat să migrez fără succes?
Probabil că tipul dumneavoastră de sistem trebuie actualizat pentru a putea migra: vă rugăm să ne contactaţi prin canalul de asistenţă tehnică, care vă va sprijini cu potenţiale soluţii.
12
Cum pot continua să-mi folosesc sistemul de la distanță, după ce îmi actualizez telefonul la iOS 16?
Dacă aplicația MyHOME_Up nu mai funcționează după actualizarea la iOS16 (chiar dacă sistemul va continua să funcționeze local), atunci va trebui să migrezi sistemul la ecosistemul Home + Control. Contactează asistența tehnică pentru a te asigura că MHS1 are versiunea corectă de firmware pentru migrare.